Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Dreetje
#3073092
Vorige week heb ik de body van m'n camera laten schoonmaken.
Toen manlief de body weer ophaalde zat er een lens op. (was niet van mij)
Ik heb even gegoogled en zag dat de lens een waarde heeft van € 600,00.
Wat zou je doen??
Ik heb de lens net teruggebracht. (heb wel heel de week getwijfeld)
Als het goed is krijg ik van de week een "kleinigheidje" als dank.  :)
Laatst gewijzigd door Dreetje op vr 27 feb 2015, 22:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Dreetje
#3073107
Ik was niet in de gelegenheid om 'm meteen terug te brengen.
Moet eerlijkheidshalve wel zeggen dat ik de lens vanmorgen wel even "geprobeerd" heb.
Het voelt wel goed dat de lens weer is waar die hoort.
Gebruikersavatar
Door dien
#3073117
Eerlijk duurt het langst, en het voelt goed, het was altijd blijven knagen als je het niet had gedaan.
Goed gedaan!
Door Romee
#3073133
Ik zou hem ook zeker terug brengen.

Ben ooit voor een zakje mix van 0,19 gulden cent terug gegaan, zat per ongeluk in mijn zak.
Ik vind zoiets echt vreselijk, hoe een mooi iets het ook is.
Gebruikersavatar
Door Hope
#3073158
Dreetje schreef: Ik was niet in de gelegenheid om 'm meteen terug te brengen.
Moet eerlijkheidshalve wel zeggen dat ik de lens vanmorgen wel even "geprobeerd" heb.
Het voelt wel goed dat de lens weer is waar die hoort.
Hihi, dat zou ik ook wel gedaan hebben denk ik.

Ik ben ooit bij een strandpaviljoen weggegaan zonder te betalen. Ik had er in mijn eentje gegeten en wat gedronken, deed de hond zijn riem weer om en liep weg. Toen ik thuis was bedacht ik me dat ik niet betaald had.
Ik ben terug gegaan en heb eerlijk gezegd wat er was gebeurd. Ik kreeg het drankje gratis voor de eerlijkheid.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3073172
Lijkt mij vreemde gewaarwording maar zou hem ook terug hebben gebracht/contact opgenomen met de betreffende zaak ;-)
Gebruikersavatar
Door de Meiden
#3073174
Alles wat niet aan mij toe behoord, betaal ik, of ik breng het terug, zo hoort het!
Eerlijkheid duurt het langst,  ook al is het weleens moeilijk te geloven in deze tegenwoordige tijd!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door