Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Suzanne
#3072765
Dropping 5 is een feit bij mij ;-)
Ik heb van 1 teruggelezen op de groep dat hij gevonden is. Wat is dit leuk om te doen ;-)

Ik ga nog 's een rondje door de kast maken; soms liggen er dingen in die je echt niet gebruikt, ooit 's kadoo kreeg en niets mee kunt ;-) of restanten uit een kerstpakket.  En anders even naar de AC-tion, waar je voor weinig iets leuks kunt kopen.
Pakketjes samenstellen, in de auto zetten en her en der droppen als ik langs een geschikte plaats kom ;-)

Suzanne
Door Suzanne
#3072874
renate1985 schreef: Leuk dat je daar zelf aan mee doet! Het zal de mensen die het pakket gevonden hebben zeker een lach bezorgd hebben  :-*
Ik hoop het; het zijn maar kleinigheidjes die ik gedropt heb ;-)
Ik heb voorbij zien komen een pakket met 5 flesjes "natuurlijk appelsap enzo"... maar dat soort dingen drop ik niet ;-)
Het moet leuk blijven ;-)

Maar wellicht had die persoon het staan en gebruikte / dronk het zelf niet. Dan kan ik het weer prima plaatsen ;-)

Als het lukt, dit weekend even naar de AC-tion voor wat kleinigheidjes. En thuis nog even goed zoeken; er zijn vast nog dingen die in een laatje liggen te wachten op een juiste bestemming.\

Suzanne
Door Suzanne
#3073031
;-)
Vanochtend iets gedropt wat men vastgehouden heeft en met een glimlach.. teruggelegd. Ben benieuwd wie er uiteindlijk mee naar huis is gegaan ;-)

Ook iets in een boodschappenkarretje en ik ben idd naar de action geweest. Jongens, wat verslavend ;-)

Maar.. het moet leuk blijven; vandaag en morgen nog een paar en dan even niet... volgend weekend dan maar weer.

Suzanne
Door Suzanne
#3073080
Borke schreef: Hoe kies je die locaties uit waar je iets neerlegt Suzanne?
Voor mij "op goed geluk" ;-)
Ik haal ook wat inspiratie op de groep. Boodschappenkarretje gedaan, op een tuintafel bij ene hondenschool, op een punt bij een wandelpad waar mensen langskomen, op een paaltje (leunend tegen een electriciteitshuisje) waar kinderen langskomen (dat was voor kinderen).
Het is de bedoeling dat ht gevonden moet worden, het moet dus "opvallen" zonder dat het opvalt dat je het er neerzet / neerlegt.

Ik drop niet IN supermarkten (wat anderen wel doen, maar dat kun je niet maken vind ik ivm hygiene) of winkels.

Bankjes zijn favoriet, of "monumentjes" .. ook wel een bankje juist bij een begraafplaats, opvallende bomen...  Het is leuk ;-)

Suzanne
Door Suzanne
#3073883
Grappig.. er heeft iemand teruggekoppeld een door mij gedropt pakje "in een parkje" te hebben gevonden. Leuk, maar... daar heb ik het niet neergelegd! ;-)
Het is dus aan de wandel gegaan, iemand heeft het meegenomen en weer ergens neergelegd ;-) 

Suzanne
Door Borke
#3073927
Suzanne schreef: Grappig.. er heeft iemand teruggekoppeld een door mij gedropt pakje "in een parkje" te hebben gevonden. Leuk, maar... daar heb ik het niet neergelegd! ;-)
Het is dus aan de wandel gegaan, iemand heeft het meegenomen en weer ergens neergelegd ;-) 

Suzanne
Wat grappig  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door