Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door BusKay
#3072973
Ik hoor hier de wagens voor de optocht voorbij komen...  :( :(
Voor mij hoeft het niet... maar ik kan me voorstellen dat er BPer's zijn die er van genieten.

Maar wat doe jij met carnaval??
Ga je het vieren en wat vind je er leuk aan??
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3072974
Ik blijf zo veel mogelijk uit de buurt  8)
Heb echt niks met noordelijk carnaval. Zuid Limburg en Brabant vind ik dan wel weer leuk. Maar hier snappen ze het niet zo.

De kindjes gaan maandag wel verkleed naar de Kindergarten. Als koe  :biggrin2:
Door inge58
#3072977
Ik duik het liefst onder,heb er helemaal niets mee!
Dom gedoe en ( vaak) oeverloos gezuip!
Door tessa
#3073006
Ik hoor de wagens in de verte al aankomen.  Straks komen ze langs ons huis, wat een herrie :-\
Wij hebben er niks mee en blijven lekker binnen :-[
Door BusKay
#3073009
annielaumen schreef: Ben lekker in Domburg nu.
Komt daar de optocht over het strand???  :biggrin2: :biggrin2:

Geniet van wellicht een weekje??
Door Martine-Tom
#3073019
Het bordje Goes is vervangen door "Hanzeveste" en 1 kroeg buiten het centrum viert enig en allenig carnaval, verder is het zalig rustig hier  :biggrin2:
Door annielaumen
#3073021
annielaumen schreef: Ben lekker in Domburg nu.
Ik ben van Sittard
en we zijn ieder jaar met carnaval in Domburg.
Door BusKay
#3073025
Martine-Tom schreef: Het bordje Goes is vervangen door "Hanzeveste" en 1 kroeg buiten het centrum viert enig en allenig carnaval, verder is het zalig rustig hier  :biggrin2:
Dus jij gaat woensdag ook niet haringhappen.. ofwel zoals ze hier zeggen.. "Heringschellen" en uiteraard de vaatjes leegmaken...??

Je zal de optocht toch wel gaan kijken??? Vind Tom vast geweldig!!  :o :o

Na een paar wagens met zo'n 100 decibel gaat het hier ook weer...  :) :)
Door Martine-Tom
#3073026
BusKay schreef: Dus jij gaat woensdag ook niet haringhappen.. ofwel zoals ze hier zeggen.. "Heringschellen" en uiteraard de vaatjes leegmaken...??

Je zal de optocht toch wel gaan kijken??? Vind Tom vast geweldig!!  :o :o

Na een paar wagens met zo'n 100 decibel gaat het hier ook weer...  :) :)
Optocht? Hier?  ;D ;D ;D ;D ;D
Geen idee of ze het nog doen maar toen er nog een optocht was hield het in dat er 3 wagens door de stad reden met 20 man in pak er achteraan, de rest van het winkelend publiek keek vooral verbaasd op (ik vond ze altijd sneu omdat ze zo voor l*l stonden helemaal feest te vieren en niemand die er verder aan mee doet) er is hier 1 dorp waar het wel heel erg gevierd word en volgens mij gaat de vereniging hier tegenwoordig ook naar dat dorp toe. Maar Tom geeft niet zoveel om herrie...die vind de kermis ook leuk  ::)
Door K&D
#3073033
tessa schreef: Ik hoor de wagens in de verte al aankomen.  Straks komen ze langs ons huis, wat een herrie :-\
Wij hebben er niks mee en blijven lekker binnen :-[
+1. Het was verschrikkelijk. Wat een knoerhard kabaal van die boxen. Alleen maar een hoop gedreun en de ramen rammelden niet in maar mét de sponning  :o Het was erger dan vorige jaren. :-X
Pluspunt: we zijn er weer een jaar van verlost. :)
Door Lil
#3073045
Ik vlucht!

Wat ik voor een werk kreeg door carnaval pffff... (veel geweld) Ben 24 uur standby geweest. Dit jaar andere werkzaamheden en gewoon maandag dinsdag werken zonder standby te hoeven zijn.
Door Borke
#3073056
Ik ben heel blij dat ik boven de grote rivieren woon en wens alle carnavalvierders heel veel plezier zonder mij  ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door