Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Heidi
#3071906
Onze hond heeft sinds maandag een ab kuur voor zijn blaas ontsteking. Nu wil ik hem een probiotica erbij gaan geven, maar zie door de bomen het bos niet meer. Wat kan ik het beste geven?
Hij krijgt normaal altijd brokken van taste of the wild, omdat hij bij heel veel soorten kvv dunne ontlasting had. Nu krijgt hij sinds zondag, wou het weer een keer proberen, Smuldier pens compleet en rund compleet. Hier doe ik nu elke keer gekookt water over heen en tot nu toe blijft zijn ontlasting goed. Dus wil weer vaste kvv dagen inplannen en ook weer wat andere merken proberen op deze manier.
Misschien nog belangrijk om te weten, hij is ook bezig met een desensibilisatie kuur.

Alvast bedankt voor de hulp
Door Lizzy
#3071914
Ik heb nou werkelijk zoveel probiotica's geprobeerd maar ik vind er toch 1 echt de allerbeste: Solgar Advanced 40+ Acidophilus.
Door Heidi
#3072795
Bedankt voor je reactie Lizzy!
Dus gewoon de tabletten voor mensen. Houd je ook de hoeveelheid aan voor volwassen? Onze hond is 36 kilo.
En wat is dat eigenlijk het verschil in gebruik met groene leem als probiotica?
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3074188
Groene leem werkt ontgiftend en probiotica herstelt de darmflora. Het is dus verstandig om na een groene leemkuur probiotica te gebruiken.

Ik heb de laatste keer voor Flow Phytonics Probiotics gehad en daar was ik tevreden over.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door