Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3072538
Okeej, het begint lente te worden en je besluit veel buiten te willen liggen tegen de zin van je baasjes.. Toch lukt het je om af en toe een halfuur buiten te zijn en daar krijg je HONGERRRR van.. Daardoor wordt je hyper-de-pieper, dus krijg je meer eten...

En dan doe je gewoon dit, gewoon omdat het kan  ::) :D


Sorry van het donkere licht, lamp stond echt vol open..

Ojah, stukje vlees ligt dus nog naast me  :-\
Door BusKay
#3072611
Fenixjuh schreef: Okeej, het begint lente te worden en je besluit veel buiten te willen liggen tegen de zin van je baasjes.. Toch lukt het je om af en toe een halfuur buiten te zijn en daar krijg je HONGERRRR van.. Daardoor wordt je hyper-de-pieper, dus krijg je meer eten...
En dan doe je gewoon dit, gewoon omdat het kan  ::) :D
Ojah, stukje vlees ligt dus nog naast me  :-\
Het enige wat ik hier uit kan halen is dat hij geen honger heeft... en dan zeg ik..
Geef hem niet meer dan zijn hoeveelheid per dag, desnoods schakel naar een hoeveelheid voor een actieve hond.. maar niet meer. Laat eten ook niet liggen.. direct opeten of het 's avonds weer krijgen (bak dus weghalen).

Ben er dus vanuit gegaan dat hij het vlees lust....
Indien dat niet het geval is evt. wat haken/malen en mengen met iets anders...

Suc6
Lizzy schreef: Ik zit hier vol ongeloof naar te kijken! Bij mij zouden er vier haaien bovenop gesprongen zijn :biggrin2:
Kan bij jou niet want je verstopt alles  :biggrin2: :biggrin2:
Ik heb het wel gezien op dat feestje van de week  ;D ;D
Laatst gewijzigd door BusKay op vr 13 feb 2015, 08:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3072625
Jacy deelt gewoon graag :smitten:
Ik vond het lief hoe hij dat stukje naast me gooide en vanaf afstandje ging zeggen dat ik het mocht hebben. .

Vorige week had meneer echt honger, kvv ophogen is niet zo moeilijk. Zijn zalmkop van de week ging ook al minder, dus ik vermoedde al dat de honger weer afgezwakt was.. Na de training met veel snoepjes is dit dus het resultaat ;)
Het eten heb ik uiteraard weggehaald (is bijna nog een volledige maaltijd!  ) en krijgt hij vanavond weer.  Daarna nog een flinke lepel Tammenga, daar morgen de rest van en vanaf zondag weer 'gewoon' 500 gram ;)
Door BusKay
#3072629
Fenixjuh schreef: Jacy deelt gewoon graag :smitten:
Ik vond het lief hoe hij dat stukje naast me gooide en vanaf afstandje ging zeggen dat ik het mocht hebben. .
Delen kent een hond niet.. het is ik of jij... (de sterkste overwint)
In wat we zien haalt hij gewoon z'n neus op...
Gebruikersavatar
Door Hylos
#3072642
Xavi doet dit ook wel, dan hoeft ie het gewoon overduidelijk niet  ;D
die neemt alles zo aan wat ik geef, half in de bek, dan eerst op de grond laten vallen en dan eens inspecteren wat in vredesnaam dít nou weer is  ::)

Tsja, niet iedere hond is een vreetzak of snelle eter.. Jacy blijkbaar ook niet.  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3072643
BusKay schreef: Delen kent een hond niet.. het is ik of jij... (de sterkste overwint)
In wat we zien haalt hij gewoon z'n neus op...
Waarom heeft-ie het dan helemaal naar de kamer gebracht en naast mij op het kleed gegooid? Dan had hij het net zo goed in zijn bak kunnen laten (net als 1 eendenvleugel)
Door Lida. S
#3072862
Of een hond eten deelt weet ik niet, maar een tante van mij had vroeger twee katten. Toen de ene kat geopereerd was en in zijn mandje lag bij te komen, kwam de andere kat met een dooie muis aanzetten en legde die in de mand bij de zieke kat. Dit heeft ie een paar dagen gedaan.
Gebruikersavatar
Door Inouchka
#3072864
Kira zal hier nooit iets delen met de katten xD maar andersom ook niet xD. Wat ze wel eens doet is haar kauwbotje aan me komen geven... Maar daar wil ze alleen maar mee zeggen, gooi eens weg dan ga ik erachteraan :D.....


Sent from my iPhone using Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Sher
#3072872
Tilly doet dat ook als ze de enige hond in huis is. Nu met Noortje er bij, is ze dol op eten. Als het op is, blijft ze nog een hele tijd haar bak schoon likken.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door