Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Pauline
#3072022
Zijn we vandaag!! Joeps aquatherapie zit erop, het heeft geen toegevoegde waarde meer voor hem. Hij blijft wel elke week voor fysiotherapie naar Dominique gaan. Ze is zo in ons hart gaan zitten, dat we haar niet meer kunnen missen!

Joep rolt weer af met zijn achterpoten, ineens sinds gisteren weer. Leek het er vorige week nog op dat er een overbelasting van de voorhand dreigde, vandaag was het echt geweldig goed met hem.

Ik heb een aantal dagen in bed gelegen met de griep en Eddie heeft de honneurs waargenomen en die is duidelijk voorzichtiger dan ik ben en dat heeft Joep duidelijk goed gedaan. Weet ik ook wat ik doen moet.

Vanaf nu loopt Joep tijdens onze ochtendwandeling zo'n 2x 15 minuten. Aan het begin en aan het eind. Ik heb geprobeerd het nog minder te maken, maar daar is meneertje het echt niet mee eens. Dan wil hij zo uit de buggy springen (gebeurt niet hoor!!!). Tegenwoordig staat hij ook vaak in de buggy en balanceren dat hij dan doet.

Zoals steeds gaat alles op Joeps tempo en blijft hij soms heel lang stil staan, om ineens reuzensprongen te maken. Kortom: we zijn zielsgelukkig!!!
Gebruikersavatar
Door Radja
#3072028
Inge en Bono schreef: Wat ben ik blij voor jullie!!  :D  :-*

Ik ook!!! Fantastisch voor Joep en voor jullie! :D
Door BusKay
#3072061
Het is een lange weg geweest en wellicht ben je er nog niet...maar wat geweldig!!
Chapeau voor Joep en BAASJE!!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door