Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door kiara
#3071737
:D nu in ander plaatsje Darp en op nr 1  :biggrin2:
Ik wacht nu op telefoontje van de woningbouw, en sta er iets gunstiger voor als in september .
Even gespiekt op Google Earth werkelijk prachtig  :D paar stappen lopen en hup in het bos!
Was zowiezo al van plan mits het weer meewerkt om A.S. Zaterdag dagje met honden en paard richting Drenthe te gaan dus komt mooi uit gelijk even kijken, ik hoop dat het er in werkelijkheid ook zo uit ziet.
Ben best zenuwachtig zou het echt gaan gebeuren  :-\
Door Danny
#3071852
Spannend, wij hebben het weekend lekker in Drenthe doorgebracht. Hebben heerlijk genoten, wij zaten in Het land van Bartje, park van Landal, in Ees.
Prachtig daar, liep ook zo het bos in.
Door K&D
#3071908
Ja, Darp ligt geweldig mooi in de natuur. Het is zonder auto een tikje remote, maar als je van rust houdt dan zit je daar wel goed.
Wij rijden regelmatig door Darp, de Wijk en dergelijke zeer bekende Hollandsche plaatsen.  :biggrin2:
Door Nynke
#3071913
Ligt daar een militair complex naast, naast Darp dus ? Ik had er nog nooit van gehoord en keek even op Google maps en dan zie je zo'n bewerkt stukje...
Door K&D
#3071983
Nynke schreef: Ligt daar een militair complex naast, naast Darp dus ? Ik had er nog nooit van gehoord en keek even op Google maps en dan zie je zo'n bewerkt stukje...
Is de Johannes Post kazerne.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3072003
Nynke schreef: okido, een kazerne. Dankjewel !!  En daarnaast zeker een oefenterrein ?
Yup. De tankbaan. Maar aangezien we geen tanks meer hebben...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door