Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Malamoods
#3071512
Er komt een pittige oogoperatie aan (bij mij dus, niet bij de honden). Wil daarvoor en daarna Arnica gaan slikken. Iemand hier ervaring mee qua dosering en hoelang voor en na de operatie dit te slikken?
En is er ook iets dat ik kan slikken na de operatie om de narcose sneller uit mijn lijf te krijgen o.i.d.? Wat, hoelang en hoeveel?
Iemand????
Laatst gewijzigd door Malamoods op di 10 feb 2015, 16:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Vena
#3071540
Ik neem ZeoForce (vulkanische klei) en Livo Guard van biotics. Chlorella ontgift ook, maar dat is te heftig voor mij. Het beste kun je naar een goede natuurarts gaan om na de operatie goede ondersteuning te krijgen. Het is toch best persoonlijk welke middelen wel en welke niet goed voor jou werken. Iig. sterkte met de operatie, narcose is niet niks, maar ik heb er de ene keer meer last van gehad dan de andere keer...dus je kunt ook geluk hebben en dat de nasleep meevalt, dat hoop ik voor je.
Door charmed
#3071548
Heel veel sterkte (en uiteraard) beterschap als het achter de rug is.!

De meningen over arnica D6 nemen bij een operatie zijn verdeeld, de ene groep zegt, het zou de kans op bloedingen verminderen en de meeste chirurgen zeggen, het zou de kans op bloedingen vergroten. Ik heb daarom besloten om het niet te nemen voor mijn BWC, hoe dat zit met ogen weet ik niet. Zou idd. even met een natuurarts of homeopatisch arts overleggen, wat je het beste kan doen!
Gebruikersavatar
Door luka en kira
#3071560
Ow wat spannend voor je... Heel veel sterkte  :-*

In Traumeel zit Arnica en Hypericum en het zorgt voor een snel herstel na operatie!
Door Erna
#3071854
Mag je niet onder plaatselijk verdoving voor de operatie? Ik vond dat echt heel prettig en het herstel is zo veel makkelijker.
Door Malamoods
#3071921
Erna schreef: Mag je niet onder plaatselijk verdoving voor de operatie? Ik vond dat echt heel prettig en het herstel is zo veel makkelijker.
Nee, plaatselijke verdoving is helaas geen optie...
Door Malamoods
#3071922
Erna schreef: Mag je niet onder plaatselijk verdoving voor de operatie? Ik vond dat echt heel prettig en het herstel is zo veel makkelijker.
Wat voor operatie heb jij ook alweer gehad aan je oog?
Door Erna
#3071923
Malamoods schreef: Wat voor operatie heb jij ook alweer gehad aan je oog?
Glaucoom in beide ogen. Rechts is 2 jaar geleden geopereerd dmv een trabeculectomie en links gaat eerdaags met een van Baerveldt implantaat.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door