Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3071742
Ohww, het is gewoon al weer twee jaar geleden dat Biscuit haar puppy's kreeg! Wat vliegt de tijd! Het lijkt veel korter geleden!

En vandaag vieren we thuis de verjaardag van Fritzi en Frou Frou, ik ga vanmiddag taart voor ze maken :biggrin2:

Onze twee puppy turfjes zijn uitgegroeid tot twee mega heerlijke schattige zalige leuke vrolijke zachtaardige mooie scheetjes :smitten: :smitten:

We houden zo veel van ze, niet normaal :-* :-* :-*

En natuurlijk zijn ook Aiden, Basic, Dorja, Luna, Mickey, Patsy en Salto vandaag jarig. Lieve schatjes, van harte gefeliciteerd met jullie tweede verjaardag. Dat jullie ook maar verwend mogen worden vandaag :-* :-* :-*
Door Lizzy
#3071762
Jaaa echt niet normaal he, alweer twee jaar geleden! Ik kan het ook haast niet geloven. Zie me nog zo zitten in de werpkist.

Nee, ik ga zelf taart maken BusKay! Pannenkoeken met omelet, slagroom met sardientjes en knakworst :biggrin2:

En ze krijgen natuurlijk ook hun lievelings te eten vandaag. Paardenvlees (echt mooi zuiver paardenvlees) met bio kipkarkas en bio groentenmix!
Door BusKay
#3071776
Lizzy schreef: Nee, ik ga zelf taart maken BusKay! Pannenkoeken met omelet, slagroom met sardientjes en knakworst :biggrin2:
Vooral flink slagroom hè... zet er eventueel maar een spuitbus neer en dan natuurlijk wel midden in de woonkamer!!  :biggrin2: :biggrin2:

Ik ben meer het Bosse bol, met een halve liter gevulde soes of slagroomtaart (die met cake, vruchten enzo) type...  :o :o
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door