Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door TessaThomas
#3071486
Al een hele tijd liep ik te klagen dat onze auto te klein was. Die hebben we 2 jaar geleden aangeschaft, omdat we toch maar 1 hond hadden en de Peugot Partner de geest had gegeven. Een klein, licht en zuinig autootje, waar we met z'n 4en in zouden kunnen als we ergens heengingen met vrienden. Het was alleen een beetje jammer dat we vlak daarna hoorden dat er genoeg puppen geboren waren en er dus een reutje voor ons bij zat. Okee, alsnog geen ramp, in het begin samen los op de achterbank, maar meneer Tay ging toch wat slopen. Dus kwam er een varikennel in de auto, een XL.... Even voor de beeldvorming, we hebben een Seat Mii (VW Up! is dezelfde) en die varikennel staat op de achterbank van deur tot deur.  ;D Daar ging dus het plan om met onze auto weg te gaan als we met vrienden weg wilden, want die varikennel stond echt klem en het was niet makkelijk om die er steeds in te zetten en uit te halen.

Erg rottig dus, want als we Tessa ook mee wilden nemen, moest zij in de kofferbak en dat gaat best voor 5 minuten, maar niet langer. Aan de andere kant, Tessa doe je er geen plezier mee om mee te gaan naar alle dingen waar Tay mee naartoe gaat. Dus die anderhalf jaar ging het best goed, soms even een auto lenen ergens als we wel weg wilden met beide. Maarja, ik vond het gewoon niet meer praktisch, helemaal niet omdat er hopelijk een uitbreiding komt.

Na een hoop dingen op een rijtje gezet te hebben, hebben we sinds zaterdag een nieuwe auto.
Afbeelding

Airco, schuifdeur, geen dicht tussenschot, trekhaak en 2 deuren achter! Ik ben echt dolgelukkig, terwijl ik niks met auto's heb. Ja, het moet goed rijden en een beetje vlot zijn. En de laadruimte is groot zat voor 2 vaste kennels en dan is er nog ruimte over om Tessa eventueel daarachter te vervoeren, of een hoop spullen.
Gebruikersavatar
Door de Meiden
#3071534
Mooie tuut hoor, de Caddy is het enige model die  een rasterschot heeft en geen dicht, dat zou mijn uitdrukkelijke wens ook zijn, contact kunnen hebben met je honden achterin..
Is het een diesel?
Veel veilige km gewenst !
Door TessaThomas
#3071696
de Meiden schreef: Mooie tuut hoor, de Caddy is het enige model die  een rasterschot heeft en geen dicht, dat zou mijn uitdrukkelijke wens ook zijn, contact kunnen hebben met je honden achterin..
Is het een diesel?
Veel veilige km gewenst !
Je hebt nog wel wat oude Partners en Berlingo's die het ook hebben, maar dat is een hele grote uitzondering. Daarom wilde ik stiekem een Caddy :D En ja, het is een diesel! En inderdaad mooi formaat Barf mobiel  ;D Alleen komen er 2 grote hokken in te staan, dus de barf moet er in, op en achter gestapeld worden

Dank jullie wel! Het is een VW Caddy dus!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door