Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#3071411
Tammo heeft gisteren wit/geel schuim gebraakt. Ik dacht gal, het zat tegen etenstijd aan dus eten gegeven en verder geen rare dingen meer.

Vandaag heeft hij nog tot 2 keer toe gebraakt, zo rond de middag. Weer hetzelfde schuim dus. Vanochtend (7 uur) gewoon gegeten (konijnkarkas en orgaan). Ook begint hij de voegen in de stoep buiten te likken. Dit heeft hij nog niet eerder gedaan. Hij krijgt normaal gesproken 2x per dag eten. In de ochtend en rond de avond.

Iemand misschien een idee wat het kan zijn? DA bezoekje van maken?
#3071455
Ik zou ook denken aan gal, en wellicht is hij daar misselijk van en dat hij daarom de voegen in de stoep begon te likken. Wellicht wil hij ook wel wat gras eten. Ik geef mijn honden meestal wat te eten als ze gal spuwen, een beetje vlees of gehakt. Als hij verder niet ziek is zou ik hiermee niet direct naar de DA gaan, maar als je het niet vertrouwt natuurlijk wel gaan. Ik zou hem vanavond gewoon zijn eten geven als hij trek heeft.
Door Celicaatje
#3074454
Of last van maagzuur. Hoor je ook nog wel eens en hebben mijn honden ook wel eens last van (gehad).
Ik heb standaard een pot maagcomposiet van de groene os in de kast staan en dat helpt.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door