Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3070973
Met je hond door de wasstraat rijden met de auto. Goh hij vond het wel een beetje eng.
En dan de reacties van anderen. Wat een goed idee om dat te doen zeg!

Ik vind het een uitermate domme actie en zie het nu er niet van in.
Door Martine-Tom
#3070975
Oh nooit over nagedacht, Tom is al zovaak door de wasstraat meegereden, eerste keer vond ie wat spannend, nu geeft ie er niks meer om.
Door Nynke
#3070979
Als het met onze pinda is vinden de wolfjes het geen probleem, maar met "mijn" bus zou niet leuk zijn, dat maakt zoveel herrie ! Nu zitten de wolfjes daar nooit in, dus daar hoef ik me niet druk over te maken  :biggrin2:
Door hannabelgje
#3071001
Zal ook wel aan het type hond liggen denk ik. Bij een relaxt ras zou ik het misschien ook wel doen, maar bij een gemiddelde corgi/herderpup zou ik het toch echt wel uit mijn hoofd laten. Als ik dat met Zoë zou doen dan ging die nooit de auto meer in.
Door Borke
#3071002
Ik vind het stom, want als de hond niet goed reageert, dan zijn het hele lange minuten totdat het voorbij is... met het risico dat de hond nooit meer die auto in wil!
Door Lizzy
#3071003
Borke schreef: Ik vind het stom, want als de hond niet goed reageert, dan zijn het hele lange minuten totdat het voorbij is... met het risico dat de hond nooit meer die auto in wil!
Dit dus.
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3071010
Nooit over nagedacht, Flow gaat meestal gewoon mee en kijkt niet op of om. Max ging ook altijd mee, die vond dat wel grappig en zat dan op de voorstoel te kijken of het allemaal wel goed schoon werd. 
Door Lizzy
#3071012
Je moet een inschatting van je hond(en) maken. Die van mij zouden denken "oh, lekker boeiend ::)". Maar als jouw hond in de auto zit en denkt "Kelere, what the fuck is hier gaande :o :o :o :o?" dan heb je een inschattingsfout gemaakt. En dan zit je dus met je hond pak-'m-beet 7 minuten met een schijtbange hond in de auto. Niet slim.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3071021
Lizzy schreef: Je moet een inschatting van je hond(en) maken. Die van mij zouden denken "oh, lekker boeiend ::)". Maar als jouw hond in de auto zit en denkt "Kelere, what the fuck is hier gaande :o :o :o :o?" dan heb je een inschattingsfout gemaakt. En dan zit je dus met je hond pak-'m-beet 7 minuten met een schijtbange hond in de auto. Niet slim.
Ik zou dat met Oscar dus echt never nooit in mijn hoofd halen. En ik vind het hoe dan ook dom om in een wasstraat uit te proberen. Je kunt ook gewoon eerst eens met de tuinslang of een hogedruk kijken wat hondlief er van vindt. Dan kun je tenminste stoppen als het geen goed plan blijkt te zijn.
Door Ruisje
#3071027
Wat is er mis met een emmer sop en ouderwets handwerk? ;)

Maar nee, al zou ik met de auto naar de wasstraat gaan, dan zitten er geen honden in! Misschien vinden ze het niet erg, maar dat ga ik niet uitproberen.
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3071065
Lizzy schreef: Je moet een inschatting van je hond(en) maken. Die van mij zouden denken "oh, lekker boeiend ::)". Maar als jouw hond in de auto zit en denkt "Kelere, what the fuck is hier gaande :o :o :o :o?" dan heb je een inschattingsfout gemaakt. En dan zit je dus met je hond pak-'m-beet 7 minuten met een schijtbange hond in de auto. Niet slim.
Wij gaan wel eens door de wasstraat na een wandeling, ligt zo lekker op de route. .
De eerste keer vonden wij het wel spannend, dus Jacy snoepjes gegeven. Nu verwacht hij ook gewoon snoepjes, maar verder is het niet interessant. .
Gebruikersavatar
Door Hope
#3071106
Lizzy schreef: Je moet een inschatting van je hond(en) maken. Die van mij zouden denken "oh, lekker boeiend ::)". Maar als jouw hond in de auto zit en denkt "Kelere, what the fuck is hier gaande :o :o :o :o?" dan heb je een inschattingsfout gemaakt. En dan zit je dus met je hond pak-'m-beet 7 minuten met een schijtbange hond in de auto. Niet slim.
+1
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door