Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door plant
#3070267
wieggie schreef: Is er iemand in de omgeving Ruurlo waar wij een bestelling mee kunnen combineren?
Misschien met Monique......ze woont in Beltrum.
Thekla woont ook in Beltrum en is pas nieuw.

Ik kom van oorsprong uit Ruurlo :) maar ja daar heb je niks aan.
Woon nu in Aalten.
Mijn vlees lift met verschillende mensen mee, hoe het uitkomt.
Door wieggie
#3070360
Houden jullie zelf op barfplaats in de gaten wat er wordt aangeboden of bestellen jullie ook bij bijv. degomeat?
We willen graag gaan barfen; ik denk dat het vooral in het weekend barf zal zijn (adresjes voor kvv hebben we voldoende in de buurt).
Gebruikersavatar
Door Bertine
#3070372
wieggie schreef: Houden jullie zelf op barfplaats in de gaten wat er wordt aangeboden of bestellen jullie ook bij bijv. degomeat?
We willen graag gaan barfen; ik denk dat het vooral in het weekend barf zal zijn (adresjes voor kvv hebben we voldoende in de buurt).
Ik bestel het meeste via Barfplaats, maar tegenwoordig ook wel bij andere leveranciers. Ligt er maar aan waar ik bepaalde dingen goedkoper of sneller kan krijgen.
Op Barfplaats ben je natuurlijk afhankelijk van wat er wordt aangeboden en bij andere leveranciers is het meeste op voorraad.
Gebruikersavatar
Door *Monique
#3070740
wieggie schreef: Is er iemand in de omgeving Ruurlo waar wij een bestelling mee kunnen combineren?
Ik woon idd in Beltrum, maar bestel niet meer zoveel via BP omdat ik het allemaal teveel gedoe vind. Ik heb nu mijn eigen lijntjes of leveranciers die aan huis komen brengen. Net hoe het uitkomt ;)
Gebruikersavatar
Door LottJess
#3070772
Ik ben een beetje opzoek naar adresjes voor orgaanvlees.
Veel op barfplaats gaat per min. 5 kilo, maar als je maar 50 of 100 gram in de week nodig hebt, gaat het sneller overstuur dan op.
Laatst ben ik wel bij de slager ervoor geweest maar dat kost min 3 euro de kilo en heb ik alleen kipmaag, kiplever en kiphart kunnen krijgen.
Maar ik mis de nieren en voor de variatie wil ik ook andere diersoorten.
Woon in een dorpje tussen arnhem en nijmegen, dus mocht iemand een tip voor me hebben waar wat te halen of te bestellen is hoor ik het graag.
Of als iemand wil delen, daar ben ik ook voor in :)
Gebruikersavatar
Door *Monique
#3070801
LottJess schreef: Ik ben een beetje opzoek naar adresjes voor orgaanvlees.
Veel op barfplaats gaat per min. 5 kilo, maar als je maar 50 of 100 gram in de week nodig hebt, gaat het sneller overstuur dan op.
Laatst ben ik wel bij de slager ervoor geweest maar dat kost min 3 euro de kilo en heb ik alleen kipmaag, kiplever en kiphart kunnen krijgen.
Maar ik mis de nieren en voor de variatie wil ik ook andere diersoorten.
Woon in een dorpje tussen arnhem en nijmegen, dus mocht iemand een tip voor me hebben waar wat te halen of te bestellen is hoor ik het graag.
Of als iemand wil delen, daar ben ik ook voor in :)
je kunt het toch invriezen? En via webwinkels kun je vaak wel kleinere hoeveelheden bestellen. Maar ben bang dat dat vaak ook weer duurder is als grotere hoeveelheden
Gebruikersavatar
Door Bertine
#3070817
Bij herby versvoer hebben ze orgaanmixen in kilo rollen of los orgaan in kilo rollen.
Nier is inderdaad slecht aan te komen en zit niet altijd in de mixen.
Ik bestel daar weleens, kan zo iets voor je meebestellen

Ik stel mijn eigen mixen samen en doordat je inderdaad veel moet afnemen als je via Barfplaats koopt heb  ik eigenlijk altijd grote hoeveelheden.
Mocht je verlegen zitten kun je me gerust een PB sturen.
Laatst gewijzigd door Bertine op ma 09 feb 2015, 12:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door LottJess
#3070834
*Monique schreef: je kunt het toch invriezen? En via webwinkels kun je vaak wel kleinere hoeveelheden bestellen. Maar ben bang dat dat vaak ook weer duurder is als grotere hoeveelheden
Ja maar anderhalf jaar in de vriezer wordt het ook niet beter van.
Maar welke webwinkel heeft dat dan in kleine hoeveelheden ongemalen orgaan en iets anders dan kip? en runderpens?
Bertine schreef: Bij herby versvoer hebben ze orgaanmixen in kilo rollen of los orgaan in kilo rollen.
Nier is inderdaad slecht aan te komen en zit niet altijd in de mixen.
Ik bestel daar weleens, kan zo iets voor je meebestellen

Ik stel mijn eigen mixen samen en doordat je inderdaad veel moet afnemen als je via Barfplaats koopt heb ik eigenlijk altijd grote hoeveelheden.
Mocht je verlegen zitten kun je me gerust een PB sturen.
Maar is dat dan ongemalen of gemalen? want ik heb liever als het kan ongemalen.
Ik krijg nu van de week een vriezer erbij en wat bestelling via BP. Dus daarna ga ik ff inventariseren en ik stuur je PBtje tegen de tijd dat ik weer wat nodig heb. Bedankt voor je aanbod :D
Gebruikersavatar
Door Bertine
#3070859
LottJess schreef: Ja maar anderhalf jaar in de vriezer wordt het ook niet beter van.
Maar welke webwinkel heeft dat dan in kleine hoeveelheden ongemalen orgaan en iets anders dan kip? en runderpens?

Maar is dat dan ongemalen of gemalen? want ik heb liever als het kan ongemalen.
Ik krijg nu van de week een vriezer erbij en wat bestelling via BP. Dus daarna ga ik ff inventariseren en ik stuur je PBtje tegen de tijd dat ik weer wat nodig heb. Bedankt voor je aanbod :D
Nee zo lang in de vriezer moet het eigenlijk niet.
Orgaanmixen zijn altijd gemalen. zowel bij de leveranciers als bij mij. Ik koop heel orgaan in via PB of een leverancier en dan maal ik het en meng het in de juiste verhoudingen door elkaar. Mijn mutsen eten geen grote stukken lever, vandaar het malen.
Als ik mixen ga maken en ik weet dat jij daarvan liever grote stukken hebt kan ik zo wat voor je achter houden.

Slagerij west heeft trouwens veel spullen per kilo te koop en ik had laatst 10 kilo kalkoenvlees van Degomeat en dat kwam in pakjes van 500 gram. Dus misschien kun je daar ook eens kijken.
Slagerij West wordt vaak via Xerox geregeld uit Arnhem en ik bestel Degomeat met medebestellers uit mijn omgeving omdat je voor gratis bezorgen aan 100 euro moet komen. Als je eens mee wilt bestellen geef je maar een gil.
Gebruikersavatar
Door judith vd
#3070906
Ik weet niet waar je woont en of de huissense straat in Arnhem te ver voor je is, maar bij de Lidl zit een turke supermarkt en hij heeft regelmatig lamsnier.
Gebruikersavatar
Door Lothlórien
#3070941
LottJess schreef: Ik ben een beetje opzoek naar adresjes voor orgaanvlees.
Veel op barfplaats gaat per min. 5 kilo, maar als je maar 50 of 100 gram in de week nodig hebt, gaat het sneller overstuur dan op.
Laatst ben ik wel bij de slager ervoor geweest maar dat kost min 3 euro de kilo en heb ik alleen kipmaag, kiplever en kiphart kunnen krijgen.
Maar ik mis de nieren en voor de variatie wil ik ook andere diersoorten.
Woon in een dorpje tussen arnhem en nijmegen, dus mocht iemand een tip voor me hebben waar wat te halen of te bestellen is hoor ik het graag.
Of als iemand wil delen, daar ben ik ook voor in :)
Als je aanhaakt bij een levering van Slagerij West (hier vaak als SW afgekort) kan je het per kilo bestellen.
Er is nét een levering in Arnhem geweest, maar er komen meerdere keren per jaar leveringen van SW in onze buurt.
Door Quibus
#3070954
LottJess schreef: Ik ben een beetje opzoek naar adresjes voor orgaanvlees.
Veel op barfplaats gaat per min. 5 kilo, maar als je maar 50 of 100 gram in de week nodig hebt, gaat het sneller overstuur dan op.
Laatst ben ik wel bij de slager ervoor geweest maar dat kost min 3 euro de kilo en heb ik alleen kipmaag, kiplever en kiphart kunnen krijgen.
Maar ik mis de nieren en voor de variatie wil ik ook andere diersoorten.
Woon in een dorpje tussen arnhem en nijmegen, dus mocht iemand een tip voor me hebben waar wat te halen of te bestellen is hoor ik het graag.
Of als iemand wil delen, daar ben ik ook voor in :)
Wij uit Nijmegen kunnen je vast wel helpen met zulke kleine hoeveelheden. Vaak bestellen we met z'n 3-en grotere hoeveelheden en dat willen we best delen!
Door Snowster
#3071857
Hallo provinciegenoten!

Wij BARF'en al een tijdje (afgewisseld met KVV) en komen graag op de lijst erbij! Wellicht dat we een bestellingen kunnen combineren! Wij wonen in Nijmegen!

Groetjes Snowsters
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door