Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door marjan23
#3070797
Ik mag gewoon werken en geliefde stelletjes tot hun wenken bedienen met eten en drinken  :biggrin2:
Verder doen we niet aan die onzin, tis elke dag wel valentijnsdag  ;)
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3070809
Ik word altijd verwend, daar heeft Eddie geen Valentijn voor nodig. Ben één van die vrouwen die geregeld bloemen of bonbons krijgt, zalig!
Door Pluto
#3070814
Pauline schreef: Ik word altijd verwend, daar heeft Eddie geen Valentijn voor nodig. Ben één van die vrouwen die geregeld bloemen of bonbons krijgt, zalig!
Van Eddie?
:D :D :D :D
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3070827
neh commerciele onzin. Ik heb een man die 365 dagen lief voor me is. Ik hoef geen commerciele datum te hebben van nu moet je klef gaan doen, dat doen we wanneer wij dat zelf willen  :P :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3070828
Pluto schreef: Van Eddie?
:D :D :D :D
Ahhhh Jeroentje..... wat wil je Eddie in hemelsnaam aandoen? Nog meer zoals ik? :o :o :o

Edit: ik krijg trouwens ook weleens bonbons van vreemde mannen! 8)
Laatst gewijzigd door Pauline op ma 09 feb 2015, 12:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Pluto
#3070838
Pauline schreef: Ahhhh Jeroentje..... wat wil je Eddie in hemelsnaam aandoen? Nog meer zoals ik? :o :o :o

Edit: ik krijg trouwens ook weleens bonbons van vreemde mannen! 8)
karakteristiek noemen we dat hier!
:P
Door lightning
#3070880
Ja ik wel, maar meer omdat we op die dag in ondertrouw zijn gegaan en in de krant en op internet hebben gestaan
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door