Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mowgli
#3070579
smulpaap schreef: Nou , we lezen het wel als jouw villa klaar is voor Mowgli  :biggrin2:
Ik denk dat Mowgli dat niet meer zal beleven  :(
Die man heeft 40.000 tot 50.000 dollar geïnvesteerd in het kattenparadijs  :o
Door Annemarie Rijnveld
#3070810
Gaaf hè!!!  maar heb je gezien dat met 30 katten het huis geen spoor van kattenharen laat zien?? Heb ik mij over zitten verwonderen, hihi

Hoe zouden zij het het daar in de hoogte schoon kunnen maken?
Door Mowgli
#3070846
Annemarie Rijnveld schreef: Gaaf hè!!!  maar heb je gezien dat met 30 katten het huis geen spoor van kattenharen laat zien?? Heb ik mij over zitten verwonderen, hihi

Hoe zouden zij het het daar in de hoogte schoon kunnen maken?
Ze hebben meerdere robot stofzuigers rondrollen. En daarboven... Geen idee, waarschijnlijk hebben ze een hulp in de huishouding?
Door Annemarie Rijnveld
#3070855
Mowgli schreef: Ze hebben meerdere robot stofzuigers rondrollen. En daarboven... Geen idee, waarschijnlijk hebben ze een hulp in de huishouding?
whhaha, misschien wel 5..zouden die ook door tijgerbek kruipen, daar in de hoogte? Stel dat een kat daar lekker heeft gekotst :P
Door keetje
#3070904
Leuk, 15 katten, 22 kattenbakken, 5 robotstofzuigers, 3 gezellige mannen .
Kattenparadijs maar helaas voor maar weinig mensen echt te verwezelijken. meneer Keetje ziet me aan komen met zulke plannen. Die wijst eerst naar zijn voorhoofd en als ik dan niet op de enige goede manier reageer wijst hij naar de deur.  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3070956
Ja, zo uitgebreid is wel zeldzaam, maar er zijn toch wel heel wat mensen die zo een paar kattenbruggen tegen de muur hebben of poortjes naar verschillende kamers. Het hoeft daarom nog niet door het hele huis, maar op strategische plaatsen zo'n schabben tegen de muur, vinden katten wel erg leuk.
Ik wil later ook wel zoiets als de tuin af is, zodat ze vanuit de kattenkamer boven  rechtstreeks naar beneden in de tuin kunnen. En zo'n schabben tegen de muur boven op de kattenkamer.  Das toch ruimte die je zelf ook niet gebruikt, maar waar de katten nog erg veel gebruik van kunnen maken. Ze zitten graag hoog. 
Hier hangen de hangmatjes boven ook tegen de muur op, dat vinden de katten zo leuk.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door