Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3070346
De standaardvraag van de nieuwe baasjes is altijd wat eten de puppy's. Een "gebruiksaanwijzing" noem ik het altijd, vlees voor een aantal dagen en wat al zo ter sprake komt over onze manier van voeren. Een van de puppy's heb ik vorige week "home" gebracht naar Finland. Na een rit vroeg in de ochtend naar Schiphol, een uur vertraging, 2.5 uur vliegen en dan nog een autorit van 2.5 uur was hij eindelijk "home" De hele dag niet geplast of gepoept, niets gegeten stapte hij meteen vrolijk rond tussen een paar volwassen whippets. En tot mijn grote opluchting was er vleescompleet voor hem en hij begon meteen zijn maagje te vullen, ik natuurlijk blij. Je wilt het niet geloven de volgende morgen hetzelfde voer als de oudjes brokjes met een klein beetje vlees!!!!! en het ging er als koek in. Mijn gebruiksaanwijzing met het voedingsadvies voor een puppy van 10 weken, die op alle soorten vlees afgespeend is, ik was gelijk weer eens een illusie armer. Ik vroeg natuurlijk in mijn beste Engels waarom, dan krijgt hij tenminste alles wat hij nodig heeft. Het lijkt erop dat de andere 3 wel op KVV of af en toe barf gezet gaan worden. gr Boa
Afbeelding
#3071617
Wat super dat je de pup naar zijn huis hebt gebracht! Maar jammer dat ze nu al aan de brokjes zit.... :-[ Hopelijk blijven de andere baasjes de voordelen van de KVV/barf zien!
Hier met de opvangers is er 1 overgestapt naar vlees en soms barf....soms zit t mee en soms niet....
#3071663
Lastig is dat toch he? Ik heb hier bij zo'n dumpboekhandel 'de juiste voeding voor uw hond' gehaald van Geert de Bolster voor 4 euro. Ik las in de bieb hier dat er mbt barf wel wat fouten in staan, maar toch.wie weet opent het de ogen om toch vers te blijven voeren. Voor 4 euro kon ik ze niet laten liggen. Die verkoopster zal wel gedacht hebben :-)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door