Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door wieggie
#3070152
Hallo,
Al enige tijd ben ik aan het mee lezen op barfplaats.
We zijn de gelukkige eigenaren van een australian labradoodle van 2 jaar, een australian labradoodle van 4 maanden en een rottweiler van 7 jaar.
De doodles eten kvv (darf en carnibest), maar eten dit niet met veel enthousiasme. Wanneer we hen grotere stukken vlees of een karkas aanbieden zijn ze erg enthousiast.
We willen dan ook proberen ze op de barf te zetten.

Nu is het alleen nog uizoeken waar we ons barf-materiaal vandaan gaan halen. We willen binnenkort een bestelling doen en eerst de weekenden eens proberen of ze het echt zo lekker vinden( verwacht van wel).
Als mensen nog tips hebben waar we in de omgeving Ruurlo een bestelling kunnen doen horen we het graag.

Wieggie
Door zwabber
#3070156
Welkom.
Australian labradoodles zijn vaak slechte eters. Maar willen meestal wel graag werken voor eten.
Dus waarschijnlijk vinden ze barf gewoon een leukere uitdaging als kvv naar binnen slurpen.
Door M@rina
#3070268
Welkom!
Als je vragen hebt over barfen kan je die beter in de barfhoek zetten in plaats van in de kvv hoek, daar kijken veel meer mensendie barfen dan hier.

Ik had ook een slechte eter. Bij hem werkte het het beste als ik heel regelmatig afwisselde qua merk en diersoorten. Te fijn gemalen vond hij niet prettig. Sinds hij een implantaat heeft eet hij als een reiger, niet dat ik je nu een implantaat wil aanpraten, hij heeft hem om heel andere reden gekregen, maar dat goed eten is wel een hele prettige bijkomstigheid.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door