Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Gebruikersavatar
Door Nero
#3065426
Is het misschien een idee dat ik het voor alle 3 meeneem naar Arnhem dan hoeft Blisspirit niet naar Dreumel en ik moet er toch al stoppen.
(tenzij er iemand geitjes besteld heeft dan moet het wel in Dreumel opgehaald worden)
Gebruikersavatar
Door Bertine
#3065475
Nero schreef: Is het misschien een idee dat ik het voor alle 3 meeneem naar Arnhem dan hoeft Blisspirit niet naar Dreumel en ik moet er toch al stoppen.
(tenzij er iemand geitjes besteld heeft dan moet het wel in Dreumel opgehaald worden)
Ik had aangeboden om lijntje te zijn van Bemmel (Blissspirit) via Arnhem naar Dinxperlo, mits lonend kwa kilo's, vóór dat jou lijntje er kwam Nero. Nu jij via Arnhem rijdt ben ik er eigenlijk een beetje vanuit gegaan dat alles met jou mee komt voor Arnhem en dat mijn aanbod niet gebruikt zou worden. Geen probleem hoor! Ik had niet begrepen dat de geitjes bestellers niet met jou mee kunnen.

Mocht het nou om een of andere reden handig zijn dat ik toch lijntje Bemmel, Arnhem, Dinxperlo doe als verlengstuk van Blissspirit. Dan hoor ik dat graag. Voorwaarde is wel dat ik dan voor minimaal 200 KG mijn Blackie kan warmdraaien, anders worden de VVK veel te hoog.
Door wijkje
#3065554
Thekla schreef: Hallo Gelderlanders,

Ik woon sinds kort in Beltrum,

Groetjes
ah. leuk. zoals het er nu uitziet haal ik vlees in Arnhem bij Nero. ik moet even afwachten hoe mijn werkdagen er uit gaan zien. maar ik ga er vanuit dat ik lijntje kan zijn richting Achterhoek. Ik heb zelf al aardig wat kilos. Aankomende tijd vertoef ik weer regelmatig in de regio Arnhem.
Laatst gewijzigd door wijkje op do 29 jan 2015, 21:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Door plant
#3065578
wijkje schreef: ah. leuk. zoals het er nu uitziet haal ik vlees in Arnhem bij Nero. ik moet even afwachten hoe mijn werkdagen er uit gaan zien. maar ik ga er vanuit dat ik lijntje kan zijn richting Achterhoek. Ik heb zelf al aardig wat kilos. Aankomende tijd vertoef ik weer regelmatig in de regio Arnhem.
Zijn er nu dan ook 2 lijntjes naar de Achterhoek... :o ::)
Bertine rijd toch ook?
Er zijn nog mensen die om vervoer verlegen zitten :)
Gebruikersavatar
Door Bertine
#3065595
plant schreef: Zijn er nu dan ook 2 lijntjes naar de Achterhoek... :o ::)
Bertine rijd toch ook?
Er zijn nog mensen die om vervoer verlegen zitten :)
Anthraciet en ik hebben al contact met elkaar Komt goed!

Wie heeft er nog behoefte aan vervoer van waar naar waar?
Door Quibus
#3065655
Nero schreef: Is het misschien een idee dat ik het voor alle 3 meeneem naar Arnhem dan hoeft Blisspirit niet naar Dreumel en ik moet er toch al stoppen.
(tenzij er iemand geitjes besteld heeft dan moet het wel in Dreumel opgehaald worden)
Dat zou toch veel handiger zijn? En ik wil ook best wel van Arnhem naar Bemmel rijden (27 feb, toch?)
Door BlissSpirit
#3065704
Quibus schreef: Dat zou toch veel handiger zijn? En ik wil ook best wel van Arnhem naar Bemmel rijden (27 feb, toch?)
Was zeker een optie en heel lief, maar ik haal het op in Dreumel, twijfel nog over geitjes.
En ik kom die dag dus niet in Arnhem. Was van het begin af aan ook niet de planning ;)
Door wijkje
#3065852
plant schreef: Zijn er nu dan ook 2 lijntjes naar de Achterhoek... :o ::)
Bertine rijd toch ook?
Er zijn nog mensen die om vervoer verlegen zitten :)
Ik heb Bertine bericht gestuurd. Ik ga beetje vanuit dat ik zelf wel kan halen. maar als het met Bertine mee kan dan is ook goed..
Gebruikersavatar
Door Bertine
#3066361
Zo nou dat is een luxe.

Poging doen om alles te combineren? Ik zal eens even zien hoeveel kilo ik via PB heb doorgekregen, misschien kan ik voor Beltrum ook nog meenemen, of is dat niet gewenst?
Gebruikersavatar
Door *Monique
#3066560
Bertine schreef: Zo nou dat is een luxe.

Poging doen om alles te combineren? Ik zal eens even zien hoeveel kilo ik via PB heb doorgekregen, misschien kan ik voor Beltrum ook nog meenemen, of is dat niet gewenst?
ik heb ( nog) niets besteld maar als je eventueel iets mee zou willen nemen voor Beltrum, heel graag want dan regel ik wel weer met Hellen (plant) hoe het bij mij komt
Gebruikersavatar
Door Bertine
#3066621
*Monique schreef: ik heb ( nog) niets besteld maar als je eventueel iets mee zou willen nemen voor Beltrum, heel graag want dan regel ik wel weer met Hellen (plant) hoe het bij mij komt
Ik ga morgen ff zitten om overzicht te maken. Zou ik vanavond doen,maar druk druk druk met andere vleesbestellingen.

Heb je een idee om hoeveel het ongeveer zal gaan?
Gebruikersavatar
Door Bertine
#3070218
wieggie schreef: Is er iemand in de omgeving Ruurlo waar wij een bestelling mee kunnen combineren?
Combineren als in vleesblokken delen of combineren als in meeliften?

Ik rijd wel eens lijntje Arnhem - Dinxperlo of Apeldoorn - Dinxperlo.
Als je mee wilt laten liften van leveringen waar ik ook bestel kun je dat aangeven via PB. Evt vleesblokken delen kunnen we het ook over hebben.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door