Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door BelleFae
#3069370
Sammy is zo schattig en slim. Hij is nog maar 9 maanden oud maar hij kan al heel veel. Of hij ontdekt het zelf (spiegelbeeld/trapje).

Chihuahua's zijn ehh.. aparte hondjes. :D Ze zijn heel erg slim, heel erg! Maar ze zijn zoo eigenwijs. Isa en Sammy waren allebei dramatisch met het aanleren van commando's. Ze snappen het ALLANG. Maar hebben er gewoon geen zin in en kijken strak de andere kant op of gaan "huilen" oid om het maar niet te hoeven doen.

Maarrr... uiteindelijk luisteren ze best goed en doen ze bijna niet onder voor een Border Collie oid

En op het eind doet hij zooooooo schattig met Iepie, de kat. Ik zou willen dat ik zou klein was en zo in Iepies vacht kon wroeten.

Door jasmijn
#3069533
:smitten: :smitten: :smitten: :smitten:


Mijn kleine boef is niet zo zeer eigenwijs maar heel bangig, hierdoor heeft het heel lang geduurd voor ik door had hoe ik met hem moest werken.

Nu we het door hebben gaat het super, wel grappig is dat hij soms zelf bepaald wat een commando moet zijn  ::)
Zo is het commando voor zit met je wijsvinger om hoog wijzen, net zo als dat je iemand terecht wijst.
Mijn verzonnen commando vond hij niet goed  ???  :biggrin2:

Hij wil ook heel graag werken voor je maar als ik iets te snel ga voor hem wil hij niet meer omdat hij dan bang word, ik leer zo verschrikkelijke veel van hem  :)

Ik moet wel heel eerlijke zeggen dat ik een chihuahua eigenlijk niet echt een hond vind, het is meer een kruising tussen een kat, berggeit, varkentje en een aapje  :biggrin2:
Geweldig leuk en wil ook nooit meer zonder, maar het is geen hond  :P
Door BelleFae
#3069796
Dwarreltje schreef: :-* :-* :-*
Heb altijd een Chi willen hebben, gek genoeg draaide het toch altijd weer op een terriër uit  :-\ Maar het zijn schattige wezentjes, helemaal met die poes! :biggrin2:
Ik zeg doen.  ;D Weet alleen niet of een terriër altijd de perfecte combi is voor een chihuahua. :P De Cairn Terriërs van de buren bij m'n ouders willen regelmatig door de schutting heen breken om onze hondjes op te peuzelen. Terriërs lusten chihuahua's, blijkbaar  ;D De hond die Sally half opgegeten had was ook een terriër kruising (wel met Mechelse herder :P ). Haha nee gekheid. Dat is natuurlijk mijn angst voor die 3 honden :P
Door BelleFae
#3069797
*loes* schreef: Wat schattig!!! en met die kat  :smitten: :smitten: :smitten: :smitten:
Heeeeeeeerlijk he! Dat gaat hier dus de HELE dag door. Ze zoeken elkaar constant op.
Wat echt heel schattig is. Iepie ligt altijd ergens op de bank, dan gaat Sammy er gewoon voor/op zitten van "Was mij, nu."
Door BelleFae
#3069799
jasmijn schreef: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten:


Mijn kleine boef is niet zo zeer eigenwijs maar heel bangig, hierdoor heeft het heel lang geduurd voor ik door had hoe ik met hem moest werken.

Nu we het door hebben gaat het super, wel grappig is dat hij soms zelf bepaald wat een commando moet zijn  ::)
Zo is het commando voor zit met je wijsvinger om hoog wijzen, net zo als dat je iemand terecht wijst.
Mijn verzonnen commando vond hij niet goed  ???  :biggrin2:

Hij wil ook heel graag werken voor je maar als ik iets te snel ga voor hem wil hij niet meer omdat hij dan bang word, ik leer zo verschrikkelijke veel van hem  :)

Ik moet wel heel eerlijke zeggen dat ik een chihuahua eigenlijk niet echt een hond vind, het is meer een kruising tussen een kat, berggeit, varkentje en een aapje  :biggrin2:
Geweldig leuk en wil ook nooit meer zonder, maar het is geen hond  :P
Ah, dat is wel lastig idd. Dat ken ik helemaal niet. Deze 2 zijn niet bepaald bang  ;D Behoorlijk eigenwijze, arrogante monstertjes. Maar met iedere hond moet je op een andere manier werken natuurlijk.


Haha, dat ben ik gedeeltelijk met je eens. Sammy is ook echt een berggeitje en is aardig goed aan het inblenden met de katten. Maar het zijn ook wel weer echt honden hoor, deze 2. Ze zijn altijd buiten aan 't ravotten, met takken aan het slepen, in de modder of sneeuw aan het banjeren etc.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door