Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door inge58
#3069620
Ik ben een vreseijke huismus en dan met name s'avonds. Ik heb er een bloedhekel aan om dan de deur uit te gaan. Laat mij maar lekker in mn eigen stoel met een bakkie leut,beetje laptoppen,beetje tv kijken.
Morgen avond "moet" ik naar een feestje van vrienden. Die vrienden zijn echt wel tof maar ik heb helemaal niks met de andere mensen die daar komen, blehhhhh.
Ik zie er nu al tegenop om te gaan!
Ben al aan het proberen of vriendlief niet lekker alleen wil gaan maar dat gaat niet lukken denk ik!
Zijn er hier nog meer van die mutsen die hun huis niet uit willen s'avonds?
Gebruikersavatar
Door Hope
#3069629
Ja, ik!
Moet mezelf met grote regelmaat een schop verkopen om te doen wat er op de planning staat.

Nou moet ik bekennen dat ik het sinds de komst van Nelson erger heb dan daarvoor. Ik vind het niet fijn als hij alleen is, terwijl hij dat prima kan hoor.
Door Lil
#3069631
Hier 1!!!

Nu moet ik zeggen dat ik door de week maar 30 minuten tijd voor huismussen heb.

Morgen ook verjaardag, maar reuze veel zin in!!!!

De familie en vrienden van die paar vrienden waar ik naar verjaardag ga passen zeer goed bij mij. Dat maakt het anders. Voor klassiek concert en uit eten wil ik ook wel weg.

Verde is me time te schaars
Door Nadia
#3069639
Ik ook :) kaarsjes aan. Serie op de TV. Wat lekkers erbij. Jogging pak aan. Kopje thee. Love it.
In de zomer lang in de tuin. Ook weer heerlijk.
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#3069660
Ik ga ook bijna nooit de deur uit in de avond, en als het moet gaat Jan alleen als ik echt geen zin heb. :) :)

Nu ik er over nadenk , ik kan mij niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst ben weggeweest in de avond ??? ??? ???
Door jasmijn
#3069664
Ja hier ook 1 een echte huismus, het liefst blijf ik lekker in mijn eigen huisje lekker scharrelen  8)

Vriendlief ook, helaas moet hij vaak s avonds nog naar dingen toe zo als etentjes met klanten of vergaderingen van het een of ander  :-\
Hij is deze week nog maar 1 avond thuis geweest, vandaag is hij ook weer weg  :crying:
Gelukkig baalt hij er ook zelf van en is bezich om het te veranderen  :)
Gebruikersavatar
Door Dwarreltje
#3069671
Hier nog zo een ;) Net verhuisd, daarvoor woonde ik in het bos en vond ik het ook heerlijk 's avonds een lekkere wandeling te maken tussen de  boompjes. Echter nu ik slechts een dijk tot mijn beschikking heb: Koude wind, klei (alhoewel vandaag  bevroren), en ook niet meer vanuit huisje zo de hondjes los kunnen gooien, vind ik er niets meer aan :-[
Resultaat: Serietje gedownload, houtkacheltje aan, kaarsen aan en sudderen maar... Hondje links, hondje rechts, hondje op schoot...Och ja zo is het ook wel weer uit te houden ::). Morgen maar weer dozen uitpakken, zal toch ook moeten gebeuren...
Maar een verjaardag is sowieso nooit aan mij besteed nee. Eén op één of hooguit twee, maar een groter gezelschap hoeft voor mij niet en zal ik ook zeker mijden.
Door DJ_Doerak_Tucker
#3069678
Ja, heel herkenbaar! Heerlijk om thuis te zijn 's avonds. Rustgevend, de slapende honden om me heen (of lekker ouwehoeren met ze, werkt ook heel ontspannend ;)). Ik ben ook vaak 's avonds nog een aantal uurtjes aan het werk, ben dan ook productiever dan overdag op één of andere manier.
Door eelke
#3069693
Ik ben alle ochtenden en zowat alle (halve) middagen thuis, dus ik ga 's avonds juist graag op pad!
Gebruikersavatar
Door Papalou
#3069702
Haha, wat een grappig thema, en herkenbaar!

Hier ook heerlijk om alleen te zijn. Werk ook vaak in de avond, en als ik dan vrij ben ben ik graag alleen. Sowiezo hou ik niet van afspraken overdag, wel als het spontaan gaat...anders moet ik weer nadenken hoe ik dingen in moet plannen en dan altijd gevoel dat ik niet mijn gang kan gaan. Morgen zou iemand aan komen waaien...nou...doe maar niet...even dagje quality time voor mezelf en hond en mijn eigen gang gaan...Beetje dingen doen hoe ze komen zeg maar..

Om niet helemaal asociaal te worden doe ik dan maar facebooken vanuit huis en af en toe ergens koffiedrinken of eten..en dan na de koffie snel naar huis:)

Succes morgen!
Door Nadia
#3069704
Ik werk trouwens ook 's avonds. En ook in de ochtend. Een 'opstaan' mens ben ik niet. Ongeacht het tijdstip ik kom altijd moeilijk mijn bed uit.
Door BusKay
#3069752
Hier geen muts maar ben ook graag thuis... het heeft net een bepaald slag mensen te maken.
Ook kan het met fases van je leven te maken hebben.. Ik reisde in een bepaalde periode van mijn leven graag.

Groetjes,
De Boekenwurm
Door Nynke
#3069916
hier ook een huismus  :P :P  Alleen voor eten ga ik de deur uit 's avonds  :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Door lianneke
#3069937
Nou, niet alleen s,avonds hoor. Overdag ben ik ook het liefst thuis. Ik moet  wel s,,avonds de deur uit voor mn werk maar als ik thuis kon werken kwam ik nooit meer van het erf af. Nou ja, met mn honden dan.
Visite vind ik leuk voor een half uur, dan ben ik er wel weer klaar mee.  :-\
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door