Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ruisje
#3069141
hannabelgje schreef: Voor een hond die een voorpoot mist. Heeft iemand daar ervaring mee?
Wel ervaring met een hondenrolstoel, maar niet voor een hond die een voorpoot mist.
Voor een hondenrolstoel hebben honden juist een sterke voorhand nodig!
Door Ruisje
#3069151
hannabelgje schreef: Er zijn er ook voor de voorkant.
Ow oké. Die ken ik niet.
Door Martine-Tom
#3069154
Ik dacht eigenlijk dat honden die verder gezond zijn zich opzich best kunnen redden met 3 poten, speelt er nog meer?
Door BusKay
#3069163
hannabelgje schreef: Het is eigenlijk ook geen hond. Het is een corgi. En dat is niet zo handig.
Inderdaad Corgi's zijn geen honden. Het zijn voor ons kleine godjes!! en gewoon de liefste dieren die er zijn..  :biggrin2: :biggrin2:

Hanna kan de baas van Joep (die teckel met rolstoel achter) je niet verder helpen??
Laatst gewijzigd door BusKay op do 05 feb 2015, 21:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Martine-Tom
#3069167
hannabelgje schreef: Het is eigenlijk ook geen hond. Het is een corgi. En dat is niet zo handig.
;D
Ok sorry daar moest ik ff om lachen.

Ah nee dan kan ik me voorstellen dat het lastiger is, hoop dat er snel een goede oplossing gevonden word!
Door hannabelgje
#3069168
Martine-Tom schreef: ;D
Ok sorry daar moest ik ff om lachen.

Ah nee dan kan ik me voorstellen dat het lastiger is, hoop dat er snel een goede oplossing gevonden word!
Ik zou er ook om lachen. Afbeelding
Door BusKay
#3069236
hannabelgje schreef: Gelukkig niet. Een pemmetje met botkanker. Hebben ze twee weken geleden een voorpoot van geamputeerd. Heel sneu. Afbeelding
Och jeee... wat erg!!!!
Door Tamara
#3069238
google, type -> 'front leg wheelchair for dogs'

er zijn er genoeg! 


Het is wel erg dat ik de volgende foto zo schattig vindt  :shy: :smitten:
De chihuahua heeft echt zo'n gezicht van 'wat is hier schattig aan? kom dichterbij en ik laat je zien hoe schattig ik kan zijn'

Wel knap dat ze dit kunnen maken zeg, petje af. En de hond kan weer verder. 

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Tamara op do 05 feb 2015, 23:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Door BusKay
#3069244
Pauline heeft met Joep een stoeltje op de achterhand gehad. Zij moet je volgens mij verder kunnen helpen.. ook qua verdere behandeling etc.
Haar hond had een verlamming....

Via PB haar profiel gemaild....
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door