Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door BusKay
#3068828
De laatste tijd ben ik enorm aan het lezen geslagen en ik ben op zoek naar titels en/of auteurs.
Alle categorieën mogen voor mij romans, biografieën, de klassiekers, thrillers, crime etc.
Van Donald Duck tot Tolstoj.... alles is prima

Kunnen jullie me hieraan helpen?
Alvast dank van een analfabeet.  :biggrin2: :biggrin2:
Laatst gewijzigd door BusKay op vr 06 feb 2015, 10:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Door hannabelgje
#3068843
Clive Cussler, tess gerritsen,  Grisham, Dan Brown, Elizabeth George, Peter James, Patricia Cornwell, Dean Koontz, Karin Slaughter.
Door Nynke
#3068868
Linda Jansma :) :), Dick Francis :) , Stieg Larsson's milleniumtrilogie :)  Voor leuke ongecompliceerde niet bloederige boeken vind ik de boeken van Katie Fforde heel leuk :)  John Grisham  :)
Door BusKay
#3069084
Woowwww erg leuke schrijvers en heerlijke titels toen ik bij die namen keek!!!
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3069086
Robin Cook, Dean Koonz, Stephen King, Lee Child, Mo Hayder, Harlen Coben, James Patterson.. voor de ned tak vind ik Esther Verhoef wel fijn lezen.
Gebruikersavatar
Door pike
#3069095
Jussi Adler Olsen, Lars Kepler, Ake Edwardson, Stieg Larsson, Unni Lindell en diverse andere Scandinaviërs.
Door BusKay
#3069101
-Annemarie- schreef: http://www.bibliotheek.nl/    :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Hier verzuip ik en weet ik nog niks LOL!!!
Els&Flow schreef: Robin Cook, Dean Koonz, Stephen King, Lee Child, Mo Hayder, Harlen Coben, James Patterson.. voor de ned tak vind ik Esther Verhoef wel fijn lezen.
Wauw sommige schudden ze zo uit de vereelte typevingers!!
pike schreef: Jussi Adler Olsen, Lars Kepler, Ake Edwardson, Stieg Larsson, Unni Lindell en diverse andere Scandinaviërs.
Hmm... je woont in Kopenhagen en eet regelmatig bij Noma??  :biggrin2: :biggrin2: THNXX!!
Gebruikersavatar
Door pluk
#3069103
Carlos Ruiz Safon, Gabriel Garcia Marquez, Benoite Groult, Ira Levin, David Baldacci, Donna Tart (mn de verborgen geschiedenis)
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3069106
BusKay schreef:
Wauw sommige schudden ze zo uit de vereelte typevingers!!
Ik heb een flinke bibliotheek gekweekt door de jaren heen, met een voorkeur voor thrillers. Op papier en inmiddels ook op e-book.  :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door