Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3069047
Afijn, ik heb een ontstoken gewricht in mijn hand/ontstoken hand. En er moest echt even groentenmix voor de honden gemaakt worden. Dus dat ging Leo vanmiddag doen.......

Ik zat even te bellen, Leo roept vanuit de keuken "Liz, ik heb een pleister nodig" dus ik loop met telefoon en pleister naar de keuken om hem de pleister te geven en hij zegt "ik denk dat je ff op moet hangen". Ik hang op, nee zeg, bloeden als een rund!!!! Leo in de auto gezet en ik als een speer naar de EHBO gereden. Bleek hij een slagader in zijn duim te hebben geraakt. En hij had een misselijkmakend diepe grote snee :-X. Twee inwendige hechtingen om het bloeden te stoppen en vijf hechtingen om de wond te dichten. En nu drinken we even een borrel om van de schrik te bekomen :biggrin2:

Gezellig samen knus aan de antibiotica ::) :biggrin2:
#3069077
Mannen en groentenmix maken........... Dat is vragen om problemen natuurlijk!

Nah!!! Hier geloof ik dus niks van want het zijn immers niet alle koks die lange messen dragen!!

Leo dacht gewoon: "Hier heb ik effe geen zin in en ik ben eigenlijk wel aan een beetje vakantie en vertroeteling toe".
Jij snapt dat gewoon niet!!  :biggrin2: :biggrin2:

Je had natuurlijk ook ff kunnen bellen!! Dan had ik Leo wel verteld of hoe hij het wel moest doen of hoe hij er slimmer onderuit kon komen
Leo Sterkte enne duim omhoog vannacht hè
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door