Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door M@rina
#3068834
Manlief kijkt uit het raam en ziet dit:
Afbeelding

Het dak van de technische ruimte van Sanquin, de bloedbank staat in de fik en heftig ook: foto van internet:
Afbeelding
Door M@rina
#3068839
Lida. S schreef: Dat is niet zo mooi. Heb je last van de stank?
Ik ben niet thuis en zo te zien staat de wind niet richting ons appartement... ik heb manlief niet over stank
De brandweer meldt op Twitter dat het gaat om brand op het dak van een technische ruimte, die losstaat van het ziekenhuis en de bloedbank.
Door BusKay
#3068906
Dus dat wordt de komende maanden bloedworst....

Toch niet maar even een last minute pakken om je gezondheid te sparen??

Heavy..... en erg voor degenen die er qua gezondheid of gevoel mee getroffen worden.
Die baas maakt me niets uit want die is dom geweest als tie geen goede verzekering had.
Door Martine-Tom
#3068925
BusKay schreef:
Die baas maakt me niets uit want die is dom geweest als tie geen goede verzekering had.
Nee die baas zit er vast op te wachten zijn halve bedrijf in vlammen op te zien gaan en alle ellende die er mogelijk nog uit gaat volgen. Wat een zeggen  :-X :-X
Door BusKay
#3068930
Martine-Tom schreef: Nee die baas zit er vast op te wachten zijn halve bedrijf in vlammen op te zien gaan en alle ellende die er mogelijk nog uit gaat volgen. Wat een zeggen  :-X :-X
In deze tijd mogelijk zo'n ramp nog niet....
Geeft nieuwe mogelijkheden en nieuwe perspectieven....
Door keetje
#3068937
BusKay schreef: In deze tijd mogelijk zo'n ramp nog niet....
Geeft nieuwe mogelijkheden en nieuwe perspectieven....
Een ietwat ongenuanceerde bijdrage, vind ik persoonlijk,.....
Door Martine-Tom
#3068958
keetje schreef: Een ietwat ongenuanceerde bijdrage, vind ik persoonlijk,.....
Vind ik ook, dan hoef je met huiseigenaren of huurders ook geen medelijden te hebben, die zijn ook verzekerd dus krijgen alles vergoed, en met eenbeetje mazzel een nieuw huis! Wees blij als je huis in de fik vliegt, nieuwe kansen!
Door BusKay
#3068978
We kunnen denk ik geen van allen ontkennen dat dit gebeurd en het dus een wezenlijk onderdeel van het leven is en ja, niemand zit hierop te wachten...
Maar als dit soort dingen gebeuren kunnen er positieve kanten aanzitten...
Blijft zoals ik al eerder aangaf.... het emotionele en de mensen die er qua gezondheid onder lijden...

Rest is materiaal en geld....

Ik wil Dhr. J. Cruyff verder niet quoten...
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3069007
Hier is de opslag van een bedrijf waar vrienden van mij werken afgebrand. Vrienden mochten mooi 2 maanden weekenddiensten erbij draaien, want bedrijf had geen voorraad en de bestellingen gingen gewoon door..
Wordt een goedlopend bedrijf echt niet gelukkig van hoor..
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door