Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door LottJess
#3068367
Hallo iedereen,

Aangezien Jess nog steeds dunner lijkt te worden toch maar het menu nog verder aangepast en een beetje op de schop gedaan dat het voor mij ook makkelijk te portioneren is :)
Zouden jullie willen kijken of dit zo wat is?
Jess is 14  kilo, 12 jaar oud.

maandag
210 eenden nek
50 hart kip
125 spiervlees hert
50 groente

dinsdag
210 fazantkarkas
50 nier konijn
125 spiervlees konijn
50 vis
1 ei

woensdag
210 kip karkas
100 lever hert
100 pens rund
50 vis

donderdag
210 kippenpoot
100 pens lam
125 spiervlees kalkoen

vrijdag
210 konijn karkas
50 maagjes polderhoen
125 spiervlees ree
50 groente

zaterdag
210 hoenderkarkas
100 pens geit
125 spiervlees konijn
1 ei

zondag
210 poot fazant
50 hart kip
125 spiervlees hert
50 groente
50 vis
Door Ruisje
#3068381
Het menu ziet er prima uit!!
Je voert wel een kaalbot percentage van 24%, hou dit in de gaten, sowieso omdat je hond al wat ouder is. Ook las ik in een ander bericht dat je hond vaak overgaf na het eten en maar honger bleef houden. Is er nog iets uitgekomen bij de dierenarts?
Gebruikersavatar
Door LottJess
#3068389
Nee helaas niet.
Ik geef inderdaad wat meer bot want ze was vroeger vaak aan de diarree toen werd me dit aangeraden. Maar nu doet ze t goed en als ze iets moeilijker gaat poepen krijgt ze meestal een extra stuk pens oid.
Nu ik alles fijn knip en kapot sla hoeft ze ook gelukkig niet meer te spugen (ook geef ik stukje voor stukje uit de hand), maar echt lekker kauwen zit er niet meer bij... Maar honger blijft ze houden dus ik hoop dat als ze nu nog meer krijgt dit minder wordt en zo ook het schrokken minder wordt.
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door