Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Hope
#3068317
Nu ik uit heb gevonden hoe ik te voet naar het bos kan komen loop ik elke dag met Nelson een grote ronde waar hij lekker los kan. Het is prachtig, gewoon zo vanuit je voordeur vertrekken en in een kwartier midden in de natuur zitten.

Nelson geniet, net als ik, volop. Elke week mag hij, op de dag dat ik hem wil wassen, zijn eigen feestje bouwen.

Prachtig gebied...
Afbeelding

:smitten:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De landing na zo'n zelfde sprong...  :biggrin2:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Moe en voldaan naar huis
Afbeelding

En dan mag hij in bad  :biggrin2: :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Hope
#3068429
joel schreef: Heerlijk als je zo het bos in kan lopen!!

Enne....gaat hij echt elke week in bad  :o?
Ja, hij gaat elke week in bad. Ik was hem dan met havermeelshampo en als ik dat echt secuur elke week doe heeft hij het vrijwel geen jeuk meer. Sla ik het een week over dan gaat het mis.
En omdat een schone hond wassen zo'n zinloze bezigheid is mag hij van mij dan eerst zijn modderbad nemen.
Fenixjuh schreef: Wat een prachtige foto's :smitten:
Houd jij dat ook vol, elke dag lopen? Wat heeft Nelson toch een luxe leven  :-*
Ik probeer het elke dag te doen. Dat lukt niet altijd, meestal kom ik uit op 5 keer in de week. De overige twee dagen loop ik een kleine ronde door het dorp.
Toch merk ik dat het goed is, ook al is het zwaar. Voor mijn benen is het killing, maar voor mijn hoofd is het zo goed. Lekker de rust en de ruimte. Even geen prikkels (want je hoort er echt niets) en even ontspannen. Daar heb ik de rest van de dag heel veel profijt van.
Laatst gewijzigd door Hope op wo 04 feb 2015, 16:30, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door