Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#3058182
De link werkte niet dus ik heb je topic aangepast. Dit is gedroogd voer (mijn Duits is niet wat het nooit geweest is)? Ik geef dan de voorkeur nog steeds aan gevriesdroogd (K9Natural). De voedingsstoffen blijven beter bewaard met dit proces.
#3061100
Klopt het is gedroogd, ik heb de firma voor het eerst gezien op de Bundessieger in Dortmund. Daar de gedroogde groenten mee genomen ivm mijn uberzeikerd op groentemixgebied. Was rode biet, wortel en pastinaak. heet water er op en laten wellen. Mijn miepert vond het zalig!  De gedroogde vlees is een beetje jammer dat er ook haverflocken oid er in zitten, maar ze hebben ook mixen zonder dit en dan aangevuld met groente en/of fruit. Ik denk dta het een goede vakantie oplosser voor bijv. kamperders zal zijn. Ik wil het mee nemen dit jaar naar Italie, te samen met wat kennelworsten en dan aanvullen met vlees uit de supermarkt. Dan ook geen vriezer bij mij en onbekend of die in de maxicaravan aanwezig is.
Gebruikersavatar
Door pike
#3061485
**Jillaroo** schreef: Klopt het is gedroogd, ik heb de firma voor het eerst gezien op de Bundessieger in Dortmund. Daar de gedroogde groenten mee genomen ivm mijn uberzeikerd op groentemixgebied. Was rode biet, wortel en pastinaak. heet water er op en laten wellen. Mijn miepert vond het zalig!  De gedroogde vlees is een beetje jammer dat er ook haverflocken oid er in zitten, maar ze hebben ook mixen zonder dit en dan aangevuld met groente en/of fruit. Ik denk dta het een goede vakantie oplosser voor bijv. kamperders zal zijn. Ik wil het mee nemen dit jaar naar Italie, te samen met wat kennelworsten en dan aanvullen met vlees uit de supermarkt. Dan ook geen vriezer bij mij en onbekend of die in de maxicaravan aanwezig is.
Je kan je eigen mix samenstellen, ik heb het even uitgeprobeerd hoe dat werkt, en je kan dan inderdaad gewoon de granen of wat je ook wilt er uit laten.
Zelf neem ik altijd barf mee, maar voor een ander die "de rimboe" intrekt is het misschien wel een uitkomst.
Door DRK
#3084486
Ik kom niet vaak op barfplaats, sorry voor mijn laat antwoord.

De dogsli is goed ontvangen door mijn duo. Ze aten het graag. Sommige versie iets beter of liever dan andere. Ik zou eens moeten kijken welke het was.
Het enige nadeel is: de hoeveelheid k*k (of poep). Maar als je enkel vers voert en gewoon bent van weinig, is alles anders misschien veel meer.

In juni gaan we op vakantie en nemen we terug hetzelfde mee.
Door DRK
#3084772
We zijn pas in juni weg, dus we hebben nog even. Dacht je volgende week nog te bellen (deze week is vrij hechtisch hier) om te zien wanneer jij zou bestellen.
Wanneer dacht jij te bestellen?
#3084964
DRK schreef: We zijn pas in juni weg, dus we hebben nog even. Dacht je volgende week nog te bellen (deze week is vrij hechtisch hier) om te zien wanneer jij zou bestellen.
Wanneer dacht jij te bestellen?
Ik wacht luxemburg af of ze daar staan, zo niet dan ga ik bestellen maar lata het bij mijn collega in emmerich dtl bezorgen, dat scheelt aanziendelijk in de kosten  ;D zo wie zo voor juni.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door