Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3067968
Vandaag ben ik de gelukkige  ::)  ontvanger van een fake-incasso brief. Een vorm van "humor"  waar ik slecht tegen kan. >:(
Firma list en bedrog  stuurt mij een brief  voor een  openstaande vordering van 596,41 bij Neckerman.  Heb nooit bij Neckerman bestelt  dus openstaande vorderingen van mij bij Neckerman  laat meteen  sirenes afgaan hier. Verder  heeft  de firma list en bedrog  ook nog een 'ludieke actie'  Als ik meteen betaal , wordt  wordt me de helft van het openstaand bedrag kwijtgescholden ,  een giller zeg. Hoe halen ze het in hun hoofd  :naughty:

Verder  nemen ze het ook niet zo nauw met de NAW gegevens, postcode en  huisnummer kloppen ook niet.

Dus ik ga beginnen met vooral niet wakker t e liggen  over dze brief, maar wat kan ik er verder mee? Heb geen zin om van die nep-incasso brieven  uit mijn brievenbus te halen.



was getekend: Intrum Justitia
#3068143
eelke schreef: Naam van het incasso bureau klopt toch wel? Ik zou hen ook even inlichten.

En ik zou betalen, klinkt als een koopje! Waar krijg je nou tegenwoordig nog 50% korting!
Ik las interum, maar dat staat er dus niet zie ik nu.
Door BusKay
#3068153
Ik heb ook nog wel een incasso voor je als je wil....

Des te meer nullen, des te aardiger dat ik word...

Bij 12 nullen mag je bij mij ook de helft van de nullen schrappen.. 
U kunt nu beginnen met storten...

Onze firma heet: deliefstelachvoorhetgrootstebedrag
#3068415
Dian schreef: in vergelijking tot de klachten die daar gemeld staan, moet jij wel heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel betalen. Daar hebben ze allemaal bedragen van € 75.25 :-\ De site klopt wel met wat op jou factuur staat :P
Ik moet niks  :biggrin2: ;D, ze denken heeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeel van mij te kunnen plukken, haha. Smeerlappen zijn het. >:(
#3068466
Dian schreef: in vergelijking tot de klachten die daar gemeld staan, moet jij wel heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel betalen. Daar hebben ze allemaal bedragen van € 75.25 :-\ De site klopt wel met wat op jou factuur staat :P
Ik heb deze factuur inderdaad gehad maar netjes weggegooid.
#3072165
Mijn cliënt had deze brief dus vandaag bij. Gegoogled op nieuwsberichten om hem te laten zien dat het nep is. Kwam op hun site uit, dus maar even gebeld (het telefoonnummer van de site was net niet hetzelfde als dat van de brief).

En die zeiden dat het klopt, hij moet gewoon betalen, en als ie het snel doet krijgt ie 50% korting. Bizar. Ik kan het nog niet echt geloven zelfs.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door