Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3066873
Weet niet of het mag dit oproepje maar zoniet verwijder het dan maar.
Ik wil van de zomer een lekkere grote ren maken voor mijn 2 cavia"s ,huisje heb ik al maar heeft er misschien hier iemand op bp nog een ren liggen ??
Ik dacht ach laat ik het proberen hier op bp je weet nooit toch  :biggrin2:
#3069262
kiara schreef: ja marktplaats staat nu niks,heb geen haast hoor zijn nog baby's en veel te koud

en ja zo'n ren ken ik maar ik kan de pennen niet in de grond vastzetten,komt op steen,en ik wil er graag 1 met dichte bovenkant voor evt katten,is niet zo heel makkelijk om eraan te komen
Het is inderdaad nog veel te koud, dus je hebt nog even. Maar dan hou je toch gewoon regelmatig MP en de krantjes in de gaten, komt vast een keer wat voorbij!
#3069263
ja dat doe ik al,ik heb het liefste zo'n puppyren of hoe heet dat van die koppelstukken aan elkaar met bovenkant dus,maar ik dacht ach misschien zijn er hier ook mensen die zoiets hebben en het niet meer nodig hebben,er word van alles aangeboden dus je weet nooit.
Heb wel 3 hele leuke huisjes van mp op de kop getikt ,een kerkje een boerderijte en een huis leuk hoor,moet alleen likje verf hebben was zelfs gemaakt zo schattig.
wil dan een klein echt tuintje voor ze maken met ook iets van gras,ze zijn zo lief en mooi  :-*
#3069549
kiara schreef: ja dat doe ik al,ik heb het liefste zo'n puppyren of hoe heet dat van die koppelstukken aan elkaar met bovenkant dus, maar ik dacht ach misschien zijn er hier ook mensen die zoiets hebben en het niet meer nodig hebben,er word van alles aangeboden dus je weet nooit.
Heb wel 3 hele leuke huisjes van mp op de kop getikt ,een kerkje een boerderijte en een huis leuk hoor,moet alleen likje verf hebben was zelfs gemaakt zo schattig.
wil dan een klein echt tuintje voor ze maken met ook iets van gras,ze zijn zo lief en mooi  :-*
Als je hier even een foto plaatst wat je precies zoekt, hou ik marktplaats en krantjes hier in Limboland voor je in de gaten. Vanuit Limburg naar Holland komt wel goed, want ik ga nog weleens richting Ter Aar. ;)
#3069567
Ik heb nog een heleboel van die paneeltjes, maar ja a. geen bovenkant dus en b. niet echt in de omgeving Hoofddorp... Heb ook nog rol met groen gaas maar dat zal te ruim zijn voor cavia's, denk ik zomaar.
Tja, van een huisje in het bos verhuisd naar compleet omheind plaatsje  :-[

Ik hoor wel als je toch belangstelling hebt.
#3069574
Dwarreltje schreef: Ik heb nog een heleboel van die paneeltjes, maar ja a. geen bovenkant dus en b. niet echt in de omgeving Hoofddorp... Heb ook nog rol met groen gaas maar dat zal te ruim zijn voor cavia's, denk ik zomaar.
Tja, van een huisje in het bos verhuisd naar compleet omheind plaatsje  :-[

Ik hoor wel als je toch belangstelling hebt.
Van dat gaas is dan vast wel een dakje te fabriseren  :)
#3069740
Dwarreltje schreef: Ik heb nog een heleboel van die paneeltjes, maar ja a. geen bovenkant dus en b. niet echt in de omgeving Hoofddorp... Heb ook nog rol met groen gaas maar dat zal te ruim zijn voor cavia's, denk ik zomaar.
Tja, van een huisje in het bos verhuisd naar compleet omheind plaatsje  :-[

Ik hoor wel als je toch belangstelling hebt.
o graag :D en dat gaas kan dan wel voor dakje denk ik,ze gaan toch s'nachts naar binnen,alleen waar woon jij? misschien valt er wat te regelen,mijn dochter rijd elke dag door nederland
en jeetje huisje in bos wat balen dat het er niet meer is,is mijn droom ook
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door