Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3067360
Dit lijkt eerder op een Pit met dwerggroei. Werkelijk he, dat ze dan ook die oren nog afknippen.....
Gebruikersavatar
Door kiara
#3067368
Lizzy schreef: Dit lijkt eerder op een Pit met dwerggroei. Werkelijk he, dat ze dan ook die oren nog afknippen.....
+ 1
Gebruikersavatar
Door Lazy Garfield
#3067390
Angelique schreef: Excuseer mijn frans...maar wat een gedrocht zeg. Daar loop je dus echt zwaar mee voor l*l  :biggrin2:
Haha, ja.
Levensgevaarlijke teckel!  :D
Door Laura2004
#3067398
Lijkt mij ook gewoon een pittje met dwergroei, een buurman van mijn ouders heeft een Labrador met dwergroei, ziet er ook zo raar uit.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3067427
Lizzy schreef: Dit lijkt eerder op een Pit met dwerggroei. Werkelijk he, dat ze dan ook die oren nog afknippen.....
+ nog een
Door Ramses1
#3067445
Jantina schreef: Triest zo'n beestje
Precies mijn eerste gedachte.
En dan die afgeknipte oren :(

Echt heel triest.
Gebruikersavatar
Door Hope
#3067494
Lizzy schreef: Dit lijkt eerder op een Pit met dwerggroei. Werkelijk he, dat ze dan ook die oren nog afknippen.....
Afschuwelijk.

Het zou me niets verbazen als de hond gewoon op straat is geschopt omdat ze hem niet knap genoeg vonden.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3067565
Mijn oma in hongarije had een zwarte-teckel herder kruising en heette daarbij ook nog een tigris ( tijger) Geniaal beest was dat.
Zag eruit als een forse blokkige xxxl teckel.
Gebruikersavatar
Door nova
#3067571
Lizzy schreef: Dit lijkt eerder op een Pit met dwerggroei. Werkelijk he, dat ze dan ook die oren nog afknippen.....
Ik  zie duidelijke tekkel-trekken in de kop  van deze hond . T is geen massieve pitjes-kop.

Maar al kreeg ik geld uit, ik z val echt niet voor deze honden.
Hij mag  wat mij betreft genomineerd worden voor de lelijkste hond ter wereld :-X
Door Laura2004
#3067581
Er zijn overigens heel veel pitbullachtige hondjes met een smaller hoofd.

Edit: dat zijn natuurlijk wel vaak kruisingen dus een  beetje een onzinnige opmerking. .
Laatst gewijzigd door Laura2004 op ma 02 feb 2015, 19:04, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door