Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Hope
#3067262
Het is natuurlijk super knap van Joep! Echt goed dat hij weer zonder wieltjes door het bos heen kan.

Maar jeetje... het moet voor jullie toch niet makkelijk zijn om je maatje zo te zien lopen.
Ik krijg er toch wel een brok van in mijn keel. Arme man.

Maar ja, hij heeft wel mooi geluk dat hij bij jullie woont!
Gebruikersavatar
Door Thea
#3067272
Ik vind het super hoe hij nu loopt als je weet waar hij vandaan komt. :)
Idd zal niet makkelijk zijn om als eigenaar te zien, maar aan de andere kant als ze zien dat Joep nog zoveel levenslust heb. Geef dat denk ik een heel fijn gevoel. ;)
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3067273
Hope schreef: Het is natuurlijk super knap van Joep! Echt goed dat hij weer zonder wieltjes door het bos heen kan.

Maar jeetje... het moet voor jullie toch niet makkelijk zijn om je maatje zo te zien lopen.
Ik krijg er toch wel een brok van in mijn keel. Arme man.

Maar ja, hij heeft wel mooi geluk dat hij bij jullie woont!
Weet je Marloes... als er iemand geluk heeft, dan zijn wij dat wel. Joep is de meest geweldige hond die ik me wensen kan!

Eerlijk... daar heb ik misschien 3 dagen last van gehad en toen heb ik bij mezelf gedacht: "Pauline.... als je medelijden met hem blijft hebben en elke keer loopt te huilen als je hem ziet lopen, kan je hem beter laten inslapen". Nou dat is dus geen optie, zolang Joep blij en vrolijk in zijn kop is blijven we volhouden.

En ik snap inmiddels dat mensen om me heen het geen fraai gezicht vinden, maar uiteindelijk zijn er zat mensen die ook niet "mooi" lopen. Dit is al zoveel beter dan met zijn poten achter zich aanslepen als een zeehondje, zoals hij in het begin deed. Hij is echt een hele vrolijke rakker hoor, je hoort in het filmpje ook dat ik zeg dat hij mijn kant op moet komen, want meneertje is nooit te beroerd een ommetje te maken om een spoortje te volgen.
Gebruikersavatar
Door Hope
#3067280
Pauline schreef: Weet je Marloes... als er iemand geluk heeft, dan zijn wij dat wel. Joep is de meest geweldige hond die ik me wensen kan!

Eerlijk... daar heb ik misschien 3 dagen last van gehad en toen heb ik bij mezelf gedacht: "Pauline.... als je medelijden met hem blijft hebben en elke keer loopt te huilen als je hem ziet lopen, kan je hem beter laten inslapen". Nou dat is dus geen optie, zolang Joep blij en vrolijk in zijn kop is blijven we volhouden.

En ik snap inmiddels dat mensen om me heen het geen fraai gezicht vinden, maar uiteindelijk zijn er zat mensen die ook niet "mooi" lopen. Dit is al zoveel beter dan met zijn poten achter zich aanslepen als een zeehondje, zoals hij in het begin deed. Hij is echt een hele vrolijke rakker hoor, je hoort in het filmpje ook dat ik zeg dat hij mijn kant op moet komen, want meneertje is nooit te beroerd een ommetje te maken om een spoortje te volgen.
Je hebt helemaal gelijk Pauline! Wat een fantastisch baasje ben je!

Ik bedoel ook echt niet dat ik het gewoon geen fraai gezicht vind. Ik loop zelf ook niet op zijn mooist  ;D
Hij ziet er ook zeker niet ongelukkig uit en het is leuk om te zien dat hij echt een eigen willetje heeft. Leuke Joep!
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3067283
Hope schreef: Je hebt helemaal gelijk Pauline! Wat een fantastisch baasje ben je!

Ik bedoel ook echt niet dat ik het gewoon geen fraai gezicht vind. Ik loop zelf ook niet op zijn mooist  ;D
Hij ziet er ook zeker niet ongelukkig uit en het is leuk om te zien dat hij echt een eigen willetje heeft. Leuke Joep!
Joep wil best een keer met je wandelen!  :biggrin2: :-*
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3067294
nikèdog2000 schreef: hij scharrelt al weer aardig rond
Exact het goede woord en Joeps meest geliefde bezigheid. Eindelijk heeft hij een legitieme reden om te scharrelen en vooral niet op te schieten! ;D
Door - pien -
#3067588
Pauline schreef: Exact het goede woord en Joeps meest geliefde bezigheid. Eindelijk heeft hij een legitieme reden om te scharrelen en vooral niet op te schieten! ;D
Wat heerlijk dat hij alweer een uurtje meescharrelt  :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door