Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door Neino
#3066768
Hallo...
Ik ben roos en heb een  kaninchen teckel van 1.5 jaar oud onze en weegt 7 kilo ..In maart krijgen we er ook nog een teckel pup bij ..en ook die willen we KVV gaan voeren
Ik wil heel graag overstappen naar KVV ..ze heeft al een paar keer carnibest gehad en dat vind ze heerlijk ..
Ik heb al ontzettend veel gelezen op het forum ,waardoor ik door de bomen de bossen niet meer zie..
Mijn vraag : wie heeft er ook teckels en zou mij een weekmenu kunnen voorstellen ,
En ook waar ik het het beste kan bestellen ,,

Alvast bedankt ,

Groet roos
Laatst gewijzigd door Neino op zo 01 feb 2015, 12:03, 1 keer totaal gewijzigd.
#3067209
Dank je allemaal voor het verwelkomen ..

Iemand ervaring om bij naturel paws bestellen ??
Ben nog zo aan het zoeken waar ik het allemaal kan halen of bestellen en wat ..bij ons in het dorp is het heel beperkt om KVV te kopen ..(Schijndel )
#3067237
Welkom!
Ik bestel heel regelmatig bij Natural paws :thumbup:

Ik bestel meestal verschillende kvv's: Darf NRV (=degomeat), Tamemega spykie. Darf bestaat al uit 4 diersoorten, kies dan van de andere merken diersoorten die niet in darf zitten. bijv
Darf bevat: kipkarkas, Rundvlees, Lamsvlees, Geitenvlees, Lamslong, Lamspens, Runderhart, Runderlever en Rundernieren.

Bestel dan bijv van NRV konijn, kalkoen, kwartel, kip/makreel en kalkoen/zalm
Van Tammenga kan je dan bijv. weer de enkelvoudige paard, lam en geit bestellen. lam en Geit zit wel al in darf van geit is het alleen spiervlees en van spiervlees en orgaan, in Tammenga zit spiervlees, orgaan en bot.

Zo heb je 8 diersoorten en 2x vis  in je menu als je dit in 3weken afwisselend voert zit  je prima!

Andere prima merken die ze verkopen: Alaska, Bandit en Tinlo barfmenu
#3067292
[quote="Lida. S"]
Welkom.
Vroeger heb ik ook kaninchens gehad. Nu heb ik een dwergteckel. Zij weegt nog geen 6 kg. Is de pup ook een kaninchen?
[/quote]

Hoi
Ja de pup die we krijgen in maart is ook een kaninchen ..

??
#3067297
[quote="Bosliefje"]
Ik haal het vaak bij Lupa in Leende en ga het dan zelf afhalen.
[/quote]

Hallo
Wat een goede tip..echt zoveel keus...ik moet nog even zoeken en een weekmenu samenstellen voor mijn teckel ..marina had me ook al goed voeding tips gegeven ..

Groet roos
#3067420
Hoi hoi

Even naar de winkel geweest waar ik het volgende heb gekocht...hoop dat jullie me willen vertellen of dit al een beetje in de richting komt ,en wat ik er nog het beste bij kan halen ...
Ik heb Tinlo barfmenu gekocht ..
Het volgende :
Vis, lam ,eend , kip, natuurlijk een konijn.
Alleen deze soorten hadden ze in de winkel ...

Roos
#3067423
[quote="M@rina"]
Welkom!
Ik bestel heel regelmatig bij Natural paws :thumbup:

Ik bestel meestal verschillende kvv's: Darf NRV (=degomeat), Tamemega spykie. Darf bestaat al uit 4 diersoorten, kies dan van de andere merken diersoorten die niet in darf zitten. bijv
Darf bevat: kipkarkas, Rundvlees, Lamsvlees, Geitenvlees, Lamslong, Lamspens, Runderhart, Runderlever en Rundernieren.

Bestel dan bijv van NRV konijn, kalkoen, kwartel, kip/makreel en kalkoen/zalm
Van Tammenga kan je dan bijv. weer de enkelvoudige paard, lam en geit bestellen. lam en Geit zit wel al in darf van geit is het alleen spiervlees en van spiervlees en orgaan, in Tammenga zit spiervlees, orgaan en bot.

Zo heb je 8 diersoorten en 2x vis  in je menu als je dit in 3weken afwisselend voert zit  je prima!

Andere prima merken die ze verkopen: Alaska, Bandit en Tinlo barfmenu
[/quote]

Bedankt marina
Ik heb nu het volgende gekocht ,alleen dit hadden ze bij ons in het dorp..
Tinlo barfmenu
Vis,lam,eend,kip,konijn ,en natuurlijk..
Wat zou jij er nog bij geven..Ooo ik vind het zo moeilijk..
Zo blij dat ik fijne reacties krijg
Al vast super bedankt,ik wil het beste voor mijn hondjes

Groet roos
#3067428
Welkom op het forum!
Weer een teckelliefhebber erbij, leuk.
Je hebt een kaninchen zeg je, is 7 kg dan niet heel erg zwaar?
Ik heb zelf een ruwharige teckel, zit qua grootte tussen een dwerg en een kaninchen in en die weegt nog geen 6 kilo.
#3067454
[quote="Lazy Garfield"]
Welkom op het forum!
Weer een teckelliefhebber erbij, leuk.
Je hebt een kaninchen zeg je, is 7 kg dan niet heel erg zwaar?
Ik heb zelf een ruwharige teckel, zit qua grootte tussen een dwerg en een kaninchen in en die weegt nog geen 6 kilo.
[/quote]c

Bedankt voor je reactie..
Ja echt helemaal gek van teckels.. In maart krijgen we er nog een kaninchen pup bij ..

Ja ze weegt 7 kilo .. Ze krijgt echt niet te veel voer.. Ik probeer me er strikt aan te houden ..
Wat zou een kaninchen teckel wel mogen wegen ? ..
Groet roos
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door