Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door millyckk
#3066583
Sinds een week vangen we een 6 maanden oude Kuvaszpup op omdat haar baasje in het ziekenhuis ligt en de oorspronkelijke opvang onverwacht niet door kon gaan.
Nu viel het vanmiddag op dat ze haar staart wel heel ver opzij deed toen er een reutje kennis kwam maken.. ::) Ik heb geen bloed gezien, vulva is m.i. ook niet verdikt, maar het zit me niet lekker... Kan een teef loops worden zonder de "normale" verschijnselen? Ik heb  alleen ervaring met reuen  ;)
Door millyckk
#3066599
ChantalKrijn schreef: Jep, áls het echt een stille loopsheid is is ze net zo vruchtbaar  ;)
Of het was een opdringerige reu :biggrin2:
Nou niet echt, maar als het een opdringerige reu zou zijn en ze zijn niet loops ( ook niet stil) dan doen ze hun staart daar toch niet zover voor opzij?

Shit, hoop niet dat dit een stille loopsheid is  >:(
Door millyckk
#3066600
de Meiden schreef: Bij een stille loopsheid is alles aanwezig maar niet het vloeien...
Nu je het zegt... vergeleken met de eerste dagen is ze wat pieperiger... :-X
Door ChantalKrijn
#3066601
Aangelijnd uitlaten en zorgen dat er geen reuen bij kunnen voor de zekerheid. Het kan echt zo gebeurd zijn!
Reageert ze ook als je haar staartbasis kriebelt? Soms zie je het daaraan ook wel
Door millyckk
#3066603
ChantalKrijn schreef: Aangelijnd uitlaten en zorgen dat er geen reuen bij kunnen voor de zekerheid. Het kan echt zo gebeurd zijn!
Reageert ze ook als je haar staartbasis kriebelt? Soms zie je het daaraan ook wel
Nee, daar reageert ze niet op! Ze gaat overmorgen terug naar haar baasje, maar die is gewend om haar los uit te laten. Dat zal nog wel een issue gaan worden aangezien die door de operatie nog niet met een trekkende hond aan een lijn kan lopen  :-\
Door Borke
#3066605
*milyck* schreef: Nee, daar reageert ze niet op! Ze gaat overmorgen terug naar haar baasje, maar die is gewend om haar los uit te laten. Dat zal nog wel een issue gaan worden aangezien die door de operatie nog niet met een trekkende hond aan een lijn kan lopen  :-\
Dan kan ze dus niet terug, tenzij daar uitlaathulp is...
Gebruikersavatar
Door de Meiden
#3066606
Als ze niet meer vloeit, dan kan haar loopsheid op het eind lopen................. en dan zijn ze het gewilligst, dus niet in paniek raken,  de jonge meid aangelijnd houden en niet in losloopgebieden komen ! :), en ze wil zelf ook de hort op.. ;)
Als ze zelf graag wil, dan gaat ze als je met je hand op haar kruis kriebelt, de huid op haar rug aan trekken, soort van rimpelen..( weet niet of ik het goed uitleg zo ), misschien moeilijk te zien met een zware vacht..
Gebruikersavatar
Door de Meiden
#3066608
*milyck* schreef: Nee, daar reageert ze niet op! Ze gaat overmorgen terug naar haar baasje, maar die is gewend om haar los uit te laten. Dat zal nog wel een issue gaan worden aangezien die door de operatie nog niet met een trekkende hond aan een lijn kan lopen  :-\
Kan zijn hoor, sommige teven komen pas in aktie bij een reu, maar misschien is het nog geen loopsheid... ze heeft geen last van haar anaalklieren, heel wat anders maar daar trekken ze de staart ook weleens opzij..
Door millyckk
#3066610
Borke schreef: Dan kan ze dus niet terug, tenzij daar uitlaathulp is...
Ze is van iemand verderop in de wijk, ik weet dat er de eerste week een vriendin in huis komt, maar hoe ver  pup dan in haar loopsheid is, weet ik ook niet. Misschien maar even kijken of er met buren iets te regelen valt, wij kunnen wel inspringen, maar deze week was eigenlijk ook onverwacht en hebben we veel geschoven w.b. werk.
Door millyckk
#3066613
de Meiden schreef: Als ze niet meer vloeit, dan kan haar loopsheid op het eind lopen................. en dan zijn ze het gewilligst, dus niet in paniek raken,  de jonge meid aangelijnd houden en niet in losloopgebieden komen ! :), en ze wil zelf ook de hort op.. ;)
Als ze zelf graag wil, dan gaat ze als je met je hand op haar kruis kriebelt, de huid op haar rug aan trekken, soort van rimpelen..( weet niet of ik het goed uitleg zo ), misschien moeilijk te zien met een zware vacht..
Ik heb haar helemaal niet zien vloeien, ook niet likken o.i.d. Het was stomtoevallig dat het vanmiddag ineens opviel. Het rimpelen doet ze wel, maar dat deed mijn reu ook als ik hem daar kriebelde.. Nou, we gaan maar even op safe spelen!
Door Borke
#3066615
Wellicht kan je 1x per dag de hond uitlaten als de buren dat niet kunnen en dat de hond de rest van de dag haar behoefte in de tuin doet?

Dan is ze gezellig bij haar baasje, maar riskeer je ook geen ongewenste dekking.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door