Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3066309
Ik wilde net gaan eten, mijn brood lag op de salontafel toen de thuiszorg kwam. Daarmee de kamer uit, terwijl Rakker en Laddy in de kamer bleven. Nooit aan dat brood gedacht. Gedoucht, wonden verzorgt aangekleed en toen was het tijd om te gaan eten. Ze konden er allebei bij, maar het brood lag nog onaangeroerd.............. Mijn knappe jongens, wat ben ik trots op hen  :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten:

Afbeelding

Je moet wel even zoeken naar de snee brood, er zit kaas op :biggrin2:

Laddy kijkt echt zo van, kijk vrouwtje, ik heb echt niet aan de snee brood gezeten, ik kan het wel hoor :D
#3066392
Wow, braaaaaf!  :D

Dat kan ik met Gian wel vergeten, hebben is hebben... zo rap mogelijk  ::)
Moos zou er ook wel mee weg zijn als ik het niet zie, toch als het echt zo voor het grijpen ligt op een laag tafeltje.
Als hij weet dat ik het wél zie dan laat hij het wel liggen of geeft het terug af als ik dat vraag (toch ook niet slecht voor een labrador ;D )
#3066403
Goed hoor! Ze liggen hier gewoon met een geopende verpakking vleeswaren in de auto, maar no way dat er iets uit gehaald wordt. Wat niet gegeven wordt, wordt niet gegeten. Nooit aangeleerd, maar het werkt wel zo. Abbey van Anja, die bedenkt zich echter geen moment. Sterker nog, die maakt de verpakkingen zelfs open hebben we laatst ondervonden. Ruim 300 gram gesneden kaas in 6,3 kg hond.... :-X :-X :-X

En die 2 "slimmeriken" van ons maar kijken met zo'n blik van: "Goh wij hebben helemaal niets gehad!"  :biggrin2: ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door