Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3065919
:groupwave2:

Monique komt op 14 mei de BAT lezing geven bij KC de Hofstad.

Ik wilde er zelf graag naartoe maar was telkens zo'n eind weg. Bij de KC voorgesteld dat ik het organiseer en het is gelukt!
Nu maar hopen dat er veel aanmeldingen komen.

www.kcdehofstad.nl
http://www.moniquebladder.nl/bat-lezingen

Aanvulling: Op 24 februari komt Tannetje voor een lezing over wel of niet vaccineren. Zeer interessant voor degene die nog twijfelen over wel of niet enten en wie meer wil weten over titeren.
Laatst gewijzigd door pluk op za 31 jan 2015, 19:08, 1 keer totaal gewijzigd.
#3066255
Leuk dat je erbij bent Miik!

[quote="Martine-Tom"]
Hmm intressant...ik zit dan in de buurt van Rotterdam en heb een auto...zal dan alleen wel Tom mee moeten nemen, die kan ik niet in een vreemd huis alleen laten...zou dat mogelijk zijn?
[/quote]
Tja, het is bij lezingen bij ons wel zeer gewenst dat je je hond thuislaat. De kantine is al niet groot en niet alle honden mogen elkaar even graag. Als Scott nou niet zo ontzettend moeilijk was met reuen (vandaar de BAT interesse) dan zou je Tom zo bij ons kunnen neerzetten, meneer Pluk is toch thuis.
Door Martine-Tom
#3068721
[quote="pluk"]
Leuk dat je erbij bent Miik!
Tja, het is bij lezingen bij ons wel zeer gewenst dat je je hond thuislaat. De kantine is al niet groot en niet alle honden mogen elkaar even graag. Als Scott nou niet zo ontzettend moeilijk was met reuen (vandaar de BAT interesse) dan zou je Tom zo bij ons kunnen neerzetten, meneer Pluk is toch thuis.
[/quote]Dan gaat het helaas niet door voor mij, ik woon zelf in Goes en pas dan op het huis van vrienden, Tom heeft verlatingsangst en dat gaat nu net een beetje goed, ik ga hem niet uren alleen laten in een vreemd huis met als risico dat ik weer opnieuw kan beginnen met trainen.
#3068731
[quote="Martine-Tom"]
Dan gaat het helaas niet door voor mij, ik woon zelf in Goes en pas dan op het huis van vrienden, Tom heeft verlatingsangst en dat gaat nu net een beetje goed, ik ga hem niet uren alleen laten in een vreemd huis met als risico dat ik weer opnieuw kan beginnen met trainen.
[/quote]

Als je haar even mailt is er vast wel iets te regelen. Er ligt wel vaker een hond bij een lezing. Ze willen alleen geen zaal vol en dat is logisch.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door