Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door inge58
#3064961
Sinds vandaag staat hier een Severin Picolla koffiemachine in de keuken.
Ik moet er nog op af studeren hoe het allemaal werkt,maar al doende leert men.
De senseo gaat in de ban,niet te geloven wat een verschil in smaak!!
Ik heb nu Douwe Egberts arabica bonen gehaald.
Zijn er nog andere (goedkopere) merken die het proberen waard zijn?
Door Ruisje
#3065008
De arabicabonen van de lidl. Wij mengen altijd een rode (sterk) en een gele zak (mild) door elkaar voor het lekkerste bakkie. ;)
Door Beppie1
#3065017
Wij houden van een pittig bakkie, en nemen de dolce van de V&D/La Place. Online besteld met regelmaat leuke kortingen....
Door Lizzy
#3065087
Ik ga naar vriend Simon. Levelt. Daar heb je de heerlijkste verse bonen (ik laat de bonen daar malen want ik zet met een Bialetti).
Door BlissSpirit
#3065123
Hier de sterkste bonen van de Hema en de Lidl. Net waar ik het eerste kom.
Drink zelf geen koffie, dus geen idee of het te drinken is, maar manlief vindt van wel en die drinkt heel wat bakken weg op een dag.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3065160
inge58 schreef: Sinds vandaag staat hier een Severin Picolla koffiemachine in de keuken.
Ik moet er nog op af studeren hoe het allemaal werkt,maar al doende leert men.
De senseo gaat in de ban,niet te geloven wat een verschil in smaak!!
Ik heb nu Douwe Egberts arabica bonen gehaald.
Zijn er nog andere (goedkopere) merken die het proberen waard zijn?
:thumbsupup:  Sorry als ik iemand beledig, maar ik vind Senseo koffie echt  :yucky:  :-[


Ik houd van milde koffie, dus hier de gele zak (crema) van de Lidl.  :)
Door Ruisje
#3065234
-Annemarie- schreef: :thumbsupup:  Sorry als ik iemand beledig, maar ik vind Senseo koffie echt  :yucky:  :-[


Ik houd van milde koffie, dus hier de gele zak (crema) van de Lidl.  :)
Het Senseo-tijdperk hebben wij om die reden overgeslagen, maar voor de espressomachine hadden we een DE-koffiezetapparaat. Jaren heerlijke koffie gedronken, maar als ik 'm nu nog weleens bij iemand krijg... :yuck: ;) Na een tijdje vers gemalen bonenkoffie, veranderen je smaakpapillen voorgoed! :biggrin2:
Door M@rina
#3065282
Corazon bonen van Simon Levelt of de espressobonen van Lavazza. pittig maar niet té en heerlijk vol van smaak
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door