Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door duke1
#3064461
Hoi,

Mijn naam is Petra en ik ben in het gelukkige bezit van 2 mini-dobermanns (chihuahua's dus  :) ) Ze staan nu nog op kvv, maar ben langzaam aan het overstappen op BARF. De honden vinden het heerlijk, maar het lag meer aan mij om het niet te geven. Ik had het beeld voor ogen dat ik dus 1 x in de maand met hakbijlen en cirkelzagen aan de gang moest en dat de keuken er dus meer uit zou zien als 1 of ander horrorhuis....... maarrrrrr na eens in gevecht geweest te zijn met kippennekken en karkassen viel de schade mee en gaan we maar eens een stapje verder. We gaan niet aan de gang met hele konijnen of zoiets (gaat ook niet, die zijn groter dan de honden :P ) maar dat ze overgaan is zeker. Oh ja ik ben woonachtig in Naaldwijk.
Door Anne in Zweden
#3064465
Mini-dobermans! ;D Kan het me helemaal voorstellen!

Welkom bij de club van mensen die in het begin allemaal riepen dat ze geen hele konijnen gingen doen! :biggrin2: Maakt niet uit dat ze groter zijn dan de honden: ook een konijn begeeft het onder een hakbijl. :P

Je hebt vast wel een fotootje van je grrrrote gemeene rrrrrrrrrotweilerrrrs? :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door