Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3064575
Voor een kennis ben ik op zoek naar een Golden Retriever Fokker die over niet al te lange tijd een nest gaat fokken. De kennis heeft bij diverse fokkers al meer dan een half jaar op de wachtlijst gestaan en telkens visten ze achter het net. Het liefst willen ze een teefje................

Wie o Wie weet er 1???
Laatst gewijzigd door Dian op ma 23 feb 2015, 08:50, 1 keer totaal gewijzigd.
#3064626
Dian schreef: Voor een kennis ben ik op zoek naar een Golden Retriever Fokker die over niet al te lange tijd een nest gaat fokken. De kennis heeft bij diverse fokkers al meer dan een half jaar op de wachtlijst gestaan en telkens visten ze achter het net. Het liefst willen ze een teefje................

Wie o Wie weet er 1???
Mijn  buren. Hebben nu puppies maar weet niet of die al vergeven zijn, heb niet zo veel contact met de mensen. Is wel een heel seriueze (hobby) fokker. Zijn zeer goed voor de honden. De honden wonen ook allemaal in huis.
Ze heten Yvori Blaze. Pup kopers moeten wel door de ballotage commisie maar dat lijkt me alleen maar goed.
Het is in Wildervank.
Door Seih
#3064705
Zelf fokker van de Golden Retriever en verwacht in de zomer hopelijk het eerste nestje. Denk dat dat nogal laat is voor je kennis. ;)

Laat je kennis ook goed kijken of de ouderdieren getest zijn op Ichthyosis! Minimaal één van de twee ouderdieren moet vrij zijn hiervan. Deze test is nog niet verplicht, maar het is een groot probleem onder de Goldens. Meer dan 60% is namelijk lijder of drager. Veel lijders hebben geen zichtbare kenmerken, waardoor het niet opvalt en ze daardoor gecombineerd worden met dragers of andere lijders. Fokken met een lijder kan (moet wel met zo'n hoog percentage, anders wordt de genenpoel te klein), maar moet altijd gecombineerd worden met een vrije partner, idem voor dragers.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door