Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door EdwinK
#3064426
Hallo. .

Na een afwezigheid ben een paar jaar ben ik weer terug op Bar(f)plaats. Nadat Brenda in 2009 is ingeslapen wad ik hier niet zoveel meer een na verloop van tijd ging het contact helemaal verloren. 

Tot nu. . Want, als het goed is, komt aankomend weekend Fire (Chief Sitting Bull) bij mij wonen.  Fire is een 5 jarige ex-reu, die opgeleid is hulphond. Door omstandigheden kan hij zijn taken niet meer uitvoeren.  Gelukkig kan ik hem een gouden mand bieden.
Door Lizzy
#3064431
Hee hoi Edwin! Wat gaaf dat je terug bent op Barfplaats!

En helemaal gaaf is dat je weer een hond krijgt! Onwijs gefeliciteerd zeg, met de komst van Fire! Je gaat ons toch wel verblijden met wat foto's van Fire he?

Jeetje, cool, echt super leuk dat je Fire een heerlijke Gouden mand biedt!
Door EdwinK
#3064456
Foto's komen natuurlijk heel snel.  Fire gaat eerst samen met mij weer een opfriscursus doen.  Hij gaat namelijk voor mij ook wat hulptaken uitvoeren, maar dat is anders dan wat hij tot dus ver heeft gedaan .
De naam komt van zijn fokker. Alle uit uit dat nest hebben Indianen namen. 
Fire was voor mij geen onbekende,  iedere keer als weer elkaar tegen kwamen wilt gij al naar mij toe en was dan dolenthousiast.
Gebruikersavatar
Door Sammy1980
#3064485
Heu Edwin, welkom terug!!

Wat onwijs gaaf dat Fire bij jou een gouden mandje heeft gevonden  :-* :-* :-*

Als hij maar iets lijkt op zijn half zusje Jillz dan heb je er een gouden hond aan  ;) ;)
Door Ike
#3064548
Welkom terug op Barfplaats Edwin, en wat super dat jij hem een nieuw thuis biedt!  :D
Wacht met smart op de foto's  :biggrin2:
Door EdwinK
#3064591
Jilz lijkt wel wat op Fire. Zal eens op zoek gaan naar wat foto's

Helaas, foto's die ik al had blijken op kapotte harde schijf te staan :( Maar er komen er aan.
Laatst gewijzigd door EdwinK op wo 28 jan 2015, 13:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Nynke
#3064604
Welkom terug !!!  Meteen moest ik eraan denken dat jij de eerste bent die ik irl gezien heb van BP  :biggrin2: :biggrin2:  Weet je dat nog? Bij de DA ??

Fire krijgt een gouden mandje bij je !!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door