Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3064567
Morgen is mijn laatste dag op mijn werk. Nu is het traditie om dan te trakteren op gebak als afscheid. Persoonlijk vind ik het niet iets om te vieren, maargoed.

Hoe kom ik aan betaalbaar gebak? Ik heb voorlopig geen inkomen dus echt veel budget is er niet voor.  :-[

Of als iemand andere leuke ideëen heeft dan mag dat uiteraard ook. Alle tips zijn zeer welkom.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3064569
Hanna ik ben nu waarschijnlijk ontzettend bot, maar jij gaat weg op het werk, jij vindt het niet iets om te vieren, jij hebt geen geld voor duur gebak, nou dan doe je het gewoon niet! Uiteindelijk ben jij degene die bepaalt hoe je wilt dat het verloopt.

Voor de "aanpassing" zou ik dan iets van cake kopen (gewoon goedkope in de supermarkt) en die trakteren. Je hebt daar toch niets meer te verliezen.

Sterkte met wat komen gaat.  :-*
Door hannabelgje
#3064574
Ik snap je punt, maar ik zou als ze in de toekomst plek hebben graag terug willen komen. Wil dus wel in goede relatie vertrekken zeg maar.
Door eelke
#3064577
Voor hoeveel mensen 'moet' je trakteren? Welk budget denk je aan?

Bij de lidl hebben ze betaalbare appeltaartjes uit de koeling, en ook wel taarten uit de vriezer.

Of zelf appelflappen bakken...

Misschien het niet zien als vieren, maar als je collega's bedanken voor de samenwerking. Helpt misschien ook wel...
Door eelke
#3064592
hannabelgje schreef: Het is voor ongeveer 12 personen.
Budget bij voorkeur maximaal 10 euro ofzo.
Zou ik een kersenvlaai halen bij de hema. Die zijn 5,- zie ik. Als je er 1,5 haalt ben je 7,50 kwijt en heb je ruim voldoende.
Door Thurin
#3064594
Ik zat ooit in een gelijk situatie en ik heb toen op negerzoenen getrakteerd.
Ik zorgde dat ik als eerste aanwezig was en heb toen op elk bureau 1 al neergezet.
Werd leuk ontvangen.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3064595
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: Ik was kort door de bocht zie ik, maar het is wel hoe ik ben. Wat niet gaat dat gaat niet. Maar Eelkes oplossing is een hele goeie!  :-*
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3064599
Hmm ik moet binnenkort ook tracteren omdat ik weg ga, maar dan voor iets 100 mensen, goede vlaai kost me dan ook een rib uit mijn lijf, en ja als limburgse slechte vlaai...nee dat kan echt niet! ( omdat ik het zelf dan niet eens lust  :biggrin2: )
Dus lees mee voor ideeen.
Ik zeg altijd dat je je voor tractaties ( of bijv kerst) niet in de schulden moet werken, voor niemand. Dat is er niet de bedoeling van.
Eelkes idee is in je situatie wel een goed idee denk ik zo.
Door Nynke
#3064601
Zelf monchoutaart maken ? Ingrediënten 5-6 € en "iedereen" vind het heerlijk !!  Als je een grote springvorm hebt 1 pakje monchou, wat biscuitjes en 1 bekertje slagroom extra kopen dan kun je het prima maken. kost je ongeveer een half uur werk.
Door hannabelgje
#3064603
eelke schreef: Zou ik een kersenvlaai halen bij de hema. Die zijn 5,- zie ik. Als je er 1,5 haalt ben je 7,50 kwijt en heb je ruim voldoende.
Zouden ze gewoon hebben op een woensdagmiddag?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door