Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3064367
HELLUPPPP..welke doorgewinterde facebook fanaat kan mij helpen..Van het ene op het andere moment is mijn pagina geblokkeerd...reden..mijn facebook pagina naam doet vermoeden dat ik een bedrijf ben/heb MAAR DAT IS NIET zo..ik wil alleen geen hele batterij vriendschapverzoeken dus heb ik puur een klein kliekje mensen in en uit de bulldoggen hoek en daarom sta ik met een soort van schuilnaam op facebook.
Ik heb nu zo'n beetje alles geprobeerd om te kijken hoe ik e.e.a. kan veranderen..door bv toch voor een naam te kiezen want dat is wat ze willen maar voor echt alles moet je dus inloggen EN DAT KAN DUS NIET WANT IK BEN GEBLOKKEERD..de enige mogelijkheid die ik kan doorlopen is mijn pagina omzetten naar een soort van bedrijfspagina omdat ze denken dat ik dat ben/heb..dus dan moet ik kiezen tussen "goed doel","stichting" etc etc. MAAR IK BEN GEEN BEDRIJF
Ik heb nooit een waarschuwing gekregen of zo..het lijkt mij toch het meest logisch dat ik de mogelijkheid krijg om mijn zgn "bedrijfsachtige naam"naar een persoonlijke naam om te zetten..FACEbook lijk ik niet direct te kunnen benaderen..er is wel een soort van helpcentrum maar alle tips die je daar krijg kan ik niet uitvoeren omdat ik niet kan inloggen..ik ben al totaal niet zo'n facebooker maar zo voor "collega's "met een pup uit t zelfde nest vond ik het wel leuk..
wie of wie..heeft een idee..
#3064387
Massa's mensen en vooral huisdierenpagina's worden door FB geblokkeerd. Knepen ze eerst nog een oogje toe, nu gaat hard. Het is keiharde business!
Nog eventjes en dan is net als Hyves ook FB verleden tijd. ;)
Maar heel misschien ben je tijdelijk geblokkeerd, dat komt soms voor.
#3064389
Had gelezen dat kennel/stalnamen niet meer zijn toegestaan op FB. Daarom mijn kennelnaam veranderd in mijn eigen naam. Om niet alle foto's en geschiedenis te verliezen. Toch zie ik nog steeds wel kennelnamen enz .
#3064401
MargaS schreef: Had gelezen dat kennel/stalnamen niet meer zijn toegestaan op FB. Daarom mijn kennelnaam veranderd in mijn eigen naam. Om niet alle foto's en geschiedenis te verliezen. Toch zie ik nog steeds wel kennelnamen enz .
Klopt! Veel mensen wijzigen op tijd hun naam of wijzigen de pagina. Het is natuurlijk maar net wanneer de 'blokkeerploeg' een niet toegestane naam of pagina in het vizier krijgt, tot die tijd ben je veilig. ;)
#3064403
Wat is het probleem dan voor FB? Ik was met mijn naam en achternaam ingelogd, niets vreemds dus, en doe ook niet aan commerciele activiteiten ...ook de andere 3 personen waren onder eigen naam ingelogd..
Volgens de Politie kijkt FB niet eens naar wie zij er uitgooien, maar gaat dat automatisch of zo...

@Summerditch, je zou kunnen proberen je eigen account weer terug te krijgen door ergens (weet niet meer waar) je identiteitsbewijs te plaatsen, ik kreeg het niet voor elkaar maar een vrindin wel, zij heeft haar account weer terug.
#3064411
Annemarie Rijnveld schreef: Wat is het probleem dan voor FB? Ik was met mijn naam en achternaam ingelogd, niets vreemds dus, en doe ook niet aan commerciele activiteiten ...ook de andere 3 personen waren onder eigen naam ingelogd..
Volgens de Politie kijkt FB niet eens naar wie zij er uitgooien, maar gaat dat automatisch of zo...

@Summerditch, je zou kunnen proberen je eigen account weer terug te krijgen door ergens (weet niet meer waar) je identiteitsbewijs te plaatsen, ik kreeg het niet voor elkaar maar een vrindin wel, zij heeft haar account weer terug.
ik was gisteren in een soort help community gekomen waarin je protest kon aantekenen daar kwam ik inderdaad best ver maar daar moest op een gegeven moment mijn id inderdaad heen..daar had ik net ff geen zin meer in dus die poging ga ik vandaag weer oppakken dank je..
#3064415
Annemarie Rijnveld schreef: Wat is het probleem dan voor FB? Ik was met mijn naam en achternaam ingelogd, niets vreemds dus, en doe ook niet aan commerciele activiteiten ...ook de andere 3 personen waren onder eigen naam ingelogd..
Volgens de Politie kijkt FB niet eens naar wie zij er uitgooien, maar gaat dat automatisch of zo...

@Summerditch, je zou kunnen proberen je eigen account weer terug te krijgen door ergens (weet niet meer waar) je identiteitsbewijs te plaatsen, ik kreeg het niet voor elkaar maar een vrindin wel, zij heeft haar account weer terug.
Hoe frustrerend..eindelijk dat bezwaar formulier gevonden...alles ingevuld..maar verzenden ho maar.....er is iets niet goed maar wat..dat wordt niet gemeld..gisteren mistte het ID dus dat stond keurig in rood "veld niet ingevuld"..maar nu alleen de melding.."er lijkt iets niet compleet"....ik nader ontploffingsniveau
#3064422
Facebook verdiend het dat per 1 februari de hele wereld z'n account opzegt. Wat een stelletje vervelende arrogante klootviolen zijn het daar zeg. Die zijn echt de weg kwijt. Die beseffen namelijk 1 ding echt niet en dat is dat wij (leden) ook hun klanten zijn. Wij (mensen met een account) geven hen reden tot hun bestaan. Oh bleh, ik kots echt op Facebook. Hebben jullie Radar toevallig gezien? Daar was nog veel meer te zien over deze boeven en wat ze flikken met mensen die hun foto's onbruikbaar hadden gemaakt met reclaim: http://www.radartv.nl/uitzending/archie ... orwaarden/
#3064427
Annemarie Rijnveld schreef: Wat is het probleem dan voor FB? Ik was met mijn naam en achternaam ingelogd, niets vreemds dus, en doe ook niet aan commerciele activiteiten ...ook de andere 3 personen waren onder eigen naam ingelogd..
Volgens de Politie kijkt FB niet eens naar wie zij er uitgooien, maar gaat dat automatisch of zo...

@Summerditch, je zou kunnen proberen je eigen account weer terug te krijgen door ergens (weet niet meer waar) je identiteitsbewijs te plaatsen, ik kreeg het niet voor elkaar maar een vrindin wel, zij heeft haar account weer terug.
:o :o dat zou ik dus helemaal nooit doen!
Gebruikersavatar
Door Hope
#3064428
Lizzy schreef: Facebook verdiend het dat per 1 februari de hele wereld z'n account opzegt. Wat een stelletje vervelende arrogante klootviolen zijn het daar zeg. Die zijn echt de weg kwijt. Die beseffen namelijk 1 ding echt niet en dat is dat wij (leden) ook hun klanten zijn. Wij (mensen met een account) geven hen reden tot hun bestaan. Oh bleh, ik kots echt op Facebook. Hebben jullie Radar toevallig gezien? Daar was nog veel meer te zien over deze boeven en wat ze flikken met mensen die hun foto's onbruikbaar hadden gemaakt met reclaim: http://www.radartv.nl/uitzending/archie ... orwaarden/
Lekker dan!

Ik zit er ook werkelijk aan te denken om mijn account op te zeggen. Het is toch gewoon niet normaal meer!
Eerst maar eens uitzoeken waarom je geen bedrijfsnaam zou mogen gebruiken, want als dat niet mag dan is mijn hele binding met facebook in één klap weg.
#3064439
Mij hebben ze toen ook geblokkeerd toen ik voor de caviastal een eigen account had. Ik kreeg toen een bedrijvenpagina van Facebook  Nu heb ik voor mijn cavia's een Facebook groep. Ik had voorheen ook die groep maar ik gebruikte hem toen bijna niet en nu bijna dagelijks en gebruik ik mijn prive account ook weer. Dit bevalt mij achteraf nog beter dan 2 aparte accounts
#3064441
Jammer hoor. Ik vind facebook echt heel erg leuk en gezellig, maar het wordt wel erg om zeep geholpen door facebook zelf. Als steeds minder mensen het gaan gebruiken is voor zowel facebook als voor de gebruikers de clou weg.
#3064469
Tja... het gaat maar om 1 ding en dat is geld. Als jij als bedrijf bij Facebook bent aangemeld moet je daarvoor betalen. Een bedrijf mag geen "privé account" hebben, maar moet verplicht een pagina maken. Tegen betaling uiteraard. En inderdaad dit "opsporen" gebeurt automatisch met een bot. Het is een beetje teveel werk om daar iedere dag een aantal mensen aan te zetten.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door