Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3064143
Opstaan, pyama uit, uitlaatkleren aan.
Terug van uitlaten, hondenkleren uit, werkkleren aan
Terug van werk, werkkleren uit, uitlaatkleren aan.
Terug van uitlaten, hondenkleren uit, nette kleren aan.
Terug van cursus, nette kleren uit. Hondenkleren aan en hond uitlaten
Terug van uitlaten, hondenkleren uit, pyama aan.

Herkenbaar?
Gebruikersavatar
Door Hylos
#3064146
Nee  ;D
Mijn werkkloffie = trainingsbroek/spijkerbroek en trui. Mijn hondenoutfit is doorgaans trainingsbroek/spijkerbroek, trui en jas. Op cursus deed ik niet anders en alleen als ik op visite ga of voor een andere gelegenheid gaan bij mij de nette kleren aan. Ik maak alles smerig dus nette kleren zijn niet echt aan mij besteed  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3064147
Nee, ik spring smorgens in een outfit en als ik er nog uit moet en het is niet meer toonbaar dan wil ik nog wel even een schone broek aantrekken, maar anders de volgende dag pas.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3064159
hihi ik kan ook niet met mijn kwijlkleiding op mijn werk komen, en ik laat mijn nette kleding ook niet verbruien door die monsters. Oja met Maci wandelen staat ook garant voor een plakkaat van minimaal 20 cm op je linkerbeen, hij kan perfect volgen ook als je het niet wil  ::) ;D
Door Lida. S
#3064216
Toen ik nog werkte wel. Nu heb ik alleen nette schoenen in de auto liggen, die ik pas aantrek als ik op de plaats van bestemming ben. Helaas vergeet ik dat nogal eens (meestal) en loop ik met smerige baggerlaarzen door de winkels.
Door Anne in Zweden
#3064221
Neuh. Ik werk thuis, niemand merkt het als ik onder de hondenharen en meurend naar gedroogde long de dag doorbreng!  :biggrin2: Ik hou m'n hondenklof ook aan als ik boodschappen ga doen. Als mensen vinden dat ik er niet chic uitzie: soit. Ik ben al getrouwd. :D
Door lianneke
#3064224
Nee, ik loop de hele dag in uitlaatkleren en kaplaarzen. Alleen als ik ga werken doe ik mn werkkleren aan.
Heb ook nooit kleren die niet onder de hondenharen zitten ::), we hebben wel allebei een fleecejas, voor het net, die liggen dan ook altijd in de"nette" auto. Komen er geen hondenharen aan. Want de honden hebben een eigen hondenauto. ;D
Door lianneke
#3064226
Lida. S schreef: Toen ik nog werkte wel. Nu heb ik alleen nette schoenen in de auto liggen, die ik pas aantrek als ik op de plaats van bestemming ben. Helaas vergeet ik dat nogal eens (meestal) en loop ik met smerige baggerlaarzen door de winkels.
Haha Lida, en zo lekker dat dat hier gewoon allemaal kan he, tenminste hier in het durrup kijken ze er niet raar van op!
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3064259
Helaas weer herkenbaar. Als ik ga werken in mijn boerderie-kloffie dan zit ik zo weer voor onbepaalde tijd thuis  :biggrin2:
Door smulpaap
#3064293
Als ik vrij ben loop ik ook de hele dag in het honden -kloffie
Ik kleed me ook niet om om bv even boodschappen te doen hoor
Als ik werk of weg moet dan op het laatste moment de nette kleding aan en direct de deur uit  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3064297
hannabelgje schreef: Opstaan, pyama uit, uitlaatkleren aan.
Terug van uitlaten, hondenkleren uit, werkkleren aan
Terug van werk, werkkleren uit, uitlaatkleren aan.
Terug van uitlaten, hondenkleren uit, nette kleren aan.
Terug van cursus, nette kleren uit. Hondenkleren aan en hond uitlaten
Terug van uitlaten, hondenkleren uit, pyama aan.

Herkenbaar? Afbeelding
Ja.  :whistling:  :P

Maar ik klaag niet hoor, want dat is alleen maar zo omdat ik nu een baan heb. En daar ben ik heel blij mee.  :)
Nu loop ik er ook weer eens 'netjes' bij en dat vind ik ook wel prettig.  ;)
Door Borke
#3064304
Ja, herkenbaar  ;D

Op werkdagen:
Pyjama uit
Outdoor kleding aan om Sofi lang uit te laten
Oude spijkerbroek aan - thuiswerken
Nieuwe spijkerbroek aan - naar een klant
Oude spijkerbroek aan - thuiswerken...

Bovenkleding wisselt niet, behalve het vest/jasje  :)

Wherever you go - there you go: all covered with cat hear...
Door Nadia
#3064331
Angelique schreef: Nee, ik spring smorgens in een outfit en als ik er nog uit moet en het is niet meer toonbaar dan wil ik nog wel even een schone broek aantrekken, maar anders de volgende dag pas.
Dat dus. Met vies weer wil ik wel een oude broek aantrekken als ik met de honden uit ga.
En 's avonds als alles gedaan is trek ik me lekker mijn huispakkie aan.
Gebruikersavatar
Door Hope
#3064339
Sinds ik nadat ik in de stallen ben geweest omkleed voor ik naar Nelson ga ivm zijn huisstofmijtallergie wordt ik er behoorlijk gek van ja. Ik ga zo'n zes keer per dag de stal in, en daarnaast kan ik niet in een rijbroek naar een afspraak of met mijn nette kleren naar het modderparadijsbos
Maar ach, het is voor een goed doel!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door