Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Ronald
#3063770
Mijn allerliefste dochter wil op zichzelf wonen. Heeft al een leuk plekje gevonden en heeft ook best wel wat spulletjes. Maar het valt allemaal vies tegen qua kosten, dus met toestemming van de moderator:

Wie heeft er nog:
- kledingkast
- tafel
- salontafel
- stoelen
- bank
- nachtkastjes
- tv meubel
- tv  :P
- bestek en borden
- stofzuiger
- potten en pannen

en wat ik natuurlijk verder allemaal vergeet.

Oh ja... de doelbestemming is Leeuwarden  :)
Gebruikersavatar
Door var Stolthet
#3063787
Ik heb nog een borden, kopjes die mag ze gratis halen... :biggrin2: En voor een heel klein bedrag nog een grenen tv kast (heb ik zelf ook moeten kopen maar in dit huis niet nodig)
Door Lil
#3063789
Hier zuidelijk Limburg staat een oude grote breed beeld TV met dvd recorder, radio set etc incl. dolby 2.0 systeem van de Sony allemaal.
Door Annemarie Rijnveld
#3063796
Zoals je weet ben ik het ouderlijk huis aan het uitruimen:

- salontafel: hout ik denk twee meter lang,
- tevens bestek en borden : kopjes bekers mokken, enz enz
- potten en pannen: ik heb wel het een en ander, tefalkoekenpannen, een creuset gietijzeren pan, een heel grote pan,

Probleem is waarschijnlijk de afstand  :P
Gebruikersavatar
Door Joaquin
#3063797
Wij hebben 2 banken staan (een 2 en een 3-zits) maar die zijn zo lelijk zou het iemand anders bijna niet aan willen doen  ;D

Oh en een eind hier vandaan zie ik..
Door Shanti en co
#3063800
Wij hebben een eikenhouten salontafel die gratis weg mag.
Hij is achthoekig, 1m in doorsnee, 45cm hoog en heel goed gelakt waardoor natte bekers geen kringen achterlaten, ook kaarsvet ging er altijd makkelijk af.  8)
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3063801
Annemarie Rijnveld schreef: Zoals je weet ben ik het ouderlijk huis aan het uitruimen:

- salontafel: hout ik denk twee meter lang,
- tevens bestek en borden : kopjes bekers mokken, enz enz
- potten en pannen: ik heb wel het een en ander, tefalkoekenpannen, een creuset gietijzeren pan, een heel grote pan,

Probleem is waarschijnlijk de afstand  :P
Nee hoor... hier maken we gewoon geen probleem van. Kijk... voor mezelf en die jas vond ik het wat overdreven.

Ik laat haar zelf reageren op wat er allemaal deze kant op mag komen (halend of brengend).
Door Fido
#3063806
Wat leuk Ronald! Mijn dochter gaat 1 februari het huis uit en samenwonen. Zit in het zelfde schuitje en ook aan hen wordt van verschillende kanten spullen aangeboden. Geeft altijd een warm gevoel  :)
Ik zal haar vertellen van jouw dochter. Spullen die ze al hebben of nu dubbel krijgen kunnen misschien dan doorgeschoven worden.
Door Annemarie Rijnveld
#3063808
Ronald schreef: Nee hoor... hier maken we gewoon geen probleem van. Kijk... voor mezelf en die jas vond ik het wat overdreven.

Ik laat haar zelf reageren op wat er allemaal deze kant op mag komen (halend of brengend).
;D

Ok, ik houd het topic in de gaten...
Door Nadia
#3063809
Ik heb nog 2 wokpannen.  2 (of3?) ventilatoren. 2 staande lampen hanglamp (voor boven eettafel). Tuinstoel kussens (voor standenstoel). Gordijnen. Een HD recorder. Na augustus heb ik een servies.
In zuidlimburg. Donderdag zie ik Joke en Jeroen. Spullen van Lil kunnen via mij. Mocht Joke/Jeroen een schakel kunnen zijn.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door