Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3063398
Na 2 jaar super relaxed met reu Boy is teef Jane er in 2013 bijgekomen..dat hebben we geweten en nog..ze is echt een furie, megaaaaaaaaaaaaaaaa druk, een draak, Boy's pain in the ass, super bitch..maar inmiddels..
zo onmisbaar..
Afbeelding

Onze mooie dame..van zo'n 15 maanden...
#3063424
smulpaap schreef: Jeetje ook alweer 15 maanden  :-*
En een stevige ""harde schijf "" dus  :biggrin2: Nou ja , het houd je bezig  ;D

Komt ze inmiddels al wel uit de schuur ? Of was dat Boy nou , die bleef zitten ?  :biggrin2:

hahah...Boy gaat inderdaad in de schuur zitten..maar die wacht dan netjes tot ik iets geef...Jane heeft hem ook ontdekt maar die weet dat het daar vaak lopend buffet is dus niet komt zeg maar nooit "met lege handen"uit de schuur..kijkt ze wel heel onschuldig maar zit d'r hele kop onder t vlees..dat maak je met haar gewoon allemaal mee...ik moet er zo om lachen..al is dat natuurlijk niet pedagogisch verantwoord hahaha
Laatst gewijzigd door Summerditches op di 27 jan 2015, 06:57, 1 keer totaal gewijzigd.
#3063426
;D ze houden je wel zoet he.
Ontzettend leuk filmpje, niets in de gaten lekker doorgaan in de la, dan het zakje eruit halend, stom zakje doe eens iets, geef je inhoud vrij, omkijkend naar jou, ow jij ook hier, sorry geen tijd ben te druk met dit zakje  ;D ;D
#3063923
smulpaap schreef:

Ik ook niet
Ik heb het filmpje in Photobucket staan maar had even het idee dat mijn hele photobox te lezen /bezichtigen was doordat je door op t filmpje te klikken in MIJN photobucket kwam..ben daar zo lekker handig in..ga nog ff een keer goed kijken..als iemand tips heeft..
Laatst gewijzigd door Summerditches op di 27 jan 2015, 06:57, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door