Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door tt-tjes
#3063031
Is er toevallig iemand die hertengewei heeft liggen waar zijn/haar hond niets mee doet?

zou ik graag overnemen.

Ik zoek er in principe 3, aangezien hubbie die van ons aan de kliko gedoneerd heeft.
Laatst gewijzigd door tt-tjes op zo 25 jan 2015, 13:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Door tt-tjes
#3063053
Doranto schreef: Ik heb er eentje liggen waar niets mee wordt gedaan.
Het is deze: http://www.eko4petz.nl/a-28134165/herte ... ammoet-xl/
Aan 1 uiteinde is er een klein deukje in gesabbeld.
Je mag hem voor 15 euro hebben.
Hoe lang istie? Zou ik er 2 van kunnen maken?  Mijn jongens doen niets met kauwspullen die te groot zijn. Anders wil ik hem graag hebben.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3063055
tt-tjes schreef: Hoe lang istie? Zou ik er 2 van kunnen maken?  Mijn jongens doen niets met kauwspullen die te groot zijn. Anders wil ik hem graag hebben.
Het is die van de link.  ;)
Hij moet te zagen zijn, want de beide uiteinden zijn ook zaagsneden. Ik denk dat je wel een goede zaag moet hebben. Misschien een ijzerzaag?
Het ding weegt 650 gram, dus ik weet niet of de helft dan alsnog te groot is voor je jongens.
Door tt-tjes
#3063056
Als hij idd 30 cm lang is zoals de link zegt en ik zaag hem doormidden dan zou het goed zijn. Dan moet hubbie met de zaag aan de gang.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3063058
tt-tjes schreef: Als hij idd 30 cm lang is zoals de link zegt en ik zaag hem doormidden dan zou het goed zijn. Dan moet hubbie met de zaag aan de gang.
Vergis je niet in de hardheid hoor. Het lijkt wel porselein  :-\.
Ik denk dat dat ook de reden is dat er hier niets mee wordt gedaan.
Dat deukje in 1 uiteinde heeft een van de honden van mijn zus gedaan (rottweiler)

edit: Net ff opgemeten hij is 34 cm.
Laatst gewijzigd door doranto op zo 25 jan 2015, 14:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Door tt-tjes
#3063060
Dat maakt niet uit. Hubbie heeft de anderen weggekiept dus hij mag zich daat op uitleven, desnoods met een slijptol :biggrin2:

kun je de lengte voor me meten.
Gebruikersavatar
Door Dian
#3063063
Deze heb ik nog liggen. Is wel iets aan geknaagd, maar Laddy doet er niets mee. Afbeelding

De lengte (inclusief het dikke stuk is 17 cm, het dikke stuk is 6 cm.
Door Aprilsnow
#3063236
Heb er ook nog 1 liggen. Zo goed als nieuw. Het frustreert die van ons teveel dat hij er niets vanaf krijgt.

Voor de verzendkosten mag je hem wel hebben (ik kan ff kijken of hij door de brievenbus past  ??? )
Door Nadia
#3063320
Hier zijn ze er dol op! Ze hebben er al een stuk of 9 versleten.
Ik heb er een paar van de jager gekregen. Die heb ik met de decoupeerzaag in stukken gejast.
Gebruikersavatar
Door nova
#3063386
Ik ben ook wel geinteresseerd in een overtollig hertengewei.
Hope amuseert zich nu met een nyla bone, maar die wordt te kort, dus  gevaarlijk

Van wie mag ik er een overnemen?

TTjes natuurlijk eerst  ;)
Gebruikersavatar
Door doranto
#3063396
nova schreef: Ik ben ook wel geinteresseerd in een overtollig hertengewei.
Hope amuseert zich nu met een nyla bone, maar die wordt te kort, dus  gevaarlijk

Van wie mag ik er een overnemen?

TTjes natuurlijk eerst  ;)
Als TS besluit om hem toch niet te nemen ben jij de volgende  ;)
Gebruikersavatar
Door doranto
#3063406
Sorry, ik moet even een klein voorbehoud maken. Ik heb gisteren spontaan in dit topic gereageerd, en bedenk me plotseling dat ik helemaal vergeten ben mijn zus te vragen of zij het misschien graag zou willen  :-[ (haar hond vond het namelijk leuk)
Ik ga dat vandaag gelijk doen. Zo gauw ik het weet meld ik het.
Laatst gewijzigd door doranto op ma 26 jan 2015, 08:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lil
#3063411
ik vond ze eerst ook te hard, maar die van farm dood vinden ze geweldig. De huidige leeft niet lang meer vrees ik.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door