Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Rean
#3063084
Hallo allemaal,

Ik lees hier al een paar dagen mee dus leek het me wel zo netjes me nog even in het kort voor te gaan stellen.

Ik ben Anna, woon in drachten en samen met mijn vriend en dochtertje van bijna 2 zijn we de gelukkige eigenaren van een mooie jonge American Stafford dame die de naam Diva draagt en een kruising  (wat we vermoeden een bouvier x Picardische herder) die we hebben op laten halen uit Spanje. Dit is een lieve reu die de naam Kuo draagt. Daarnaast wandelen er in en om het huis nog 4 katten rond die bij ons horen :)

Al deze lieverds gaan we overzetten op Kvv en barf

Ik probeer hier wat info weg te halen zodat ik ongeveer weet welke stappen ik moet zetten om dit te realiseren.

Vragen? Stel ze gerust.

Hier nog een foto van Kuo en Diva

Diva:
Afbeelding

Afbeelding

Kuo:

Afbeelding
Afbeelding
Door Lizzy
#3063093
Hoi Anna, leuk dat je jezelf en je honden hebt voorgesteld! Welkom op Barfplaats. Ik heb geen vragen maar als jij ze hebt: stel ze gerust!
Door Rean
#3063104
Thanks Radja!

Leuk zijn ze he  :D
2 onwijs verschillende karakters naar beide zo lief!
Een rijkdom ??
Door Mowgli
#3063146
Welkom :smitten: op barfplaats. Mooie honden hebben jullie. En Kuo, wat ziet hij er koddig uit  Foto's van de kattenkinders worden trouwens ook prijs gesteld  :biggrin2:
Door keetje
#3063191
Welkom hier Anna en honden.
Leuk, je hebt het al meteen begrepen, we willen foto's! :biggrin2:

Mooie honden hoor!! :smitten:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door