Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door kiara
#3062429
de chi van me dochter.
eerst in ze geheel...
Afbeelding

vrouwtje toch even beetje geplukt, jaaa geef maaar
Afbeelding

dank u!
Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door kiara op vr 23 jan 2015, 22:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Inouchka
#3062463
Wauw :D zo mooi om te zien!! Wil mijn zus ook laten zien dat ook kleine hondjes kunnen barfen :D daar zijn deze foto's ideaal voor xD


Sent from my iPhone using Tapatalk
Gebruikersavatar
Door kiara
#3062477
Ja mooi he  :biggrin2: echte boeren chi waf waf  ;D
Ze zoekt ook muizen, als mijn dochter zegt Phoeby zoek piepers gaat ze muizen zoeken en ze pakt ze ook en maakt ze dood maar eet ze gelukkig niet op!
Ook zoekt ze eieren van de kipjes, pakt ze heel voorzichtig op en brengt ze naar haar toe  :biggrin2:
En ze probeerd ook schapen te drijven!! Wat haar soms nog aardig lukt ook!
Ja die heb een mooi leven hoor daar, was overigens een eigen kip die was dood getrapt door 1 van de paarden , ja zielig maar als het dan toch dood is jan je het beter voeren als weg gooien toch.
Zo zie je maar chi's hoeven geen tut hondjes te zijn is maar net hoe je ermee omgaat  ;)
Gebruikersavatar
Door Inouchka
#3062520
[quote="kiara"]
Ja mooi he  :biggrin2: echte boeren chi waf waf  ;D
Ze zoekt ook muizen, als mijn dochter zegt Phoeby zoek piepers gaat ze muizen zoeken en ze pakt ze ook en maakt ze dood maar eet ze gelukkig niet op!
Ook zoekt ze eieren van de kipjes, pakt ze heel voorzichtig op en brengt ze naar haar toe  :biggrin2:
En ze probeerd ook schapen te drijven!! Wat haar soms nog aardig lukt ook!
Ja die heb een mooi leven hoor daar, was overigens een eigen kip die was dood getrapt door 1 van de paarden , ja zielig maar als het dan toch dood is jan je het beter voeren als weg gooien toch.
Zo zie je maar chi's hoeven geen tut hondjes te zijn is maar net hoe je ermee omgaat  ;)
[/quote]
Aaah arm kipje :') om eerlijk te zijn het zou hier ook voer worden xD maar wat speciaal dat ze muizen vangt :p heb 3 katten, waarvan er maar eentje echt muizen vangt :') en dood. Andere kat die vangt ze wel en die smiecht brengt ze levend mee naar binnen, zodat wij ze kunnen vangen xD gezellig :'). Maar klopt wel wat je zegt, het is hoe je met je chi omgaat! Al is die van mij zus echt een verwend nest xD


Sent from my iPhone using Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Inouchka
#3062521
[quote="Inouchka"]
Aaah arm kipje :') om eerlijk te zijn het zou hier ook voer worden xD maar wat speciaal dat ze muizen vangt :p heb 3 katten, waarvan er maar eentje echt muizen vangt :') en dood. Andere kat die vangt ze wel maar die smiecht brengt ze levend mee naar binnen, zodat wij ze kunnen vangen xD gezellig :'). Maar klopt wel wat je zegt, het is hoe je met je chi omgaat! Al is die van mij zus echt een verwend nest xD


Sent from my iPhone using Tapatalk
[/quote]


Sent from my iPhone using Tapatalk
Gebruikersavatar
Door kiara
#3062688
Ja de meeste zijn verwende nesten, deze niet is gewoon hond  :biggrin2:
Maar ik betwijfel of die smurf van mij het doet hoor ligt er ook aan hoe ze opgegroeid zijn, dit is een echte boeren chi  ;D
Maar ze kan ook heerlijk op schoot knuffelen hoor en in bed slapen  :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door