Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Too
#3060799
Mag ik jullie even om een adviesje vragen.  .

Pracht van een steen? puist midden in m'n decolleté,  geen handige plek  :o
De meeste viezigheid is er uit maar van mij hoeft t nog niet helemaal dicht of een korst op voor t geval dat er nog wat zit
Tot nu toe vooral gespoeld, geweekt met water en ontsmet met povidon maar nu weet ik t even niet meer. 
T is nl een best gat , zou vetramil een optie zijn voor t laatste stukje?
Door Lil
#3060812
sella schreef: Ja, maar ik gebruik liever l mesitran, omdat vetramil vrij sterk ruikt.

Dat gebruik die ook voor de honden om die reden (da verkoopt ook geen vetramil, maar L-Mesitran om die reden).

Maar nog beter is anti bacteriéle zalf (is ook nog eens doorzichtig), die heb ik van de ha extra daarvoor.
Door M@rina
#3060974
Ah een beetje een luchtje is niet erg als je thuis bent, ik vind het trouwens niet vies ruiken. Dus vanavond en vannacht gewoon vetramil er op en luchtig een gaasje er over heen, niet strak afdekken, zodat het ook een beetje op z'n plek blijft zitten.
Door Too
#3061011
M@rina schreef: Ah een beetje een luchtje is niet erg
;D ;D 
De dames kat denken hier anders over maar ik kan er ook best mee leven.
Hier in t durp werd ik aangekeken of ik iets heel moeilijks vroeg.  .vandaar toch de vetramil k wilde t nl. nu nu nu!
Door Too
#3062414
Tssssss heb veel bp-ers over honingzalf gehoord/gelezen. . . . t is echt allemaal waar : wat een wonderspul, en dat 'luchtje'  ik vind t echt niet storend (t home made smeersel tegen wintertenen ruikt sterker)
Door Nadia
#3062517
Ik gebruik het overal voor. Dat luchtje boeit mij niet. Na een halve minuut ruik ik het niet meer.
Door zurca
#3062841
MarijeEnBoomer schreef: Ik vind het echt zoooo lekker ruiken :D
Ja ik ook!!
En Tobias, de kat, ook.... die zou in staat zijn om de pleister van mn vinger te trekken ::) (gebruik het altijd als ik kloofjes aan mn handen heb)

Ik heb ook honingzalf, voor mensen, van de apotheek maar dat koop ik niet meer.... vind de vetramil veel fijner :)
Door Too
#3062842
:biggrin2:
Dan ben ik toch niet zo heel vreemd, snuif af en toe even
De poezen zijn t nog niet eens 1 deinst achteruit nr 2 komt ook een neus vol halen
Vetramil is iig een blijverd net als traumeel
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door