Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door charmed
#3062395
Vandaag een gesprek gehad met de plastisch chirurg bij Bergman kliniks. Doorgenomen wat ik straks allemaal niet mag en wel mag. Alle vragen beantwoord. Nog even naar mijn buik gekeken en uitgelegd wat ze precies gaat doen. Ze gaat de buikwandcorrectie laag uitsnijden, zodat de heupen en bovenbenen ook wat gelift worden (dat gaat dan automatisch strak getrokken worden) de navel wordt opnieuw geplaatst. De buik was ze nog niet helemaal uit, ze wil het liefst zo min mogelijk litteken maken. Ze wil dus kijken of ze het gedeelte boven de navel kan sparen, omdat ik het meeste vet alleen in mijn buik heb, uiteraard is mijn navel ook niet meer zichtbaar al langere tijd niet. Ze wil even kijken als ze het de resten boven de navel eruit haalt wat er dan overblijft qua vel, of het dan wijd is of niet. Als het mooi strak is, zal ze de bovenkant heel laten. We zullen wel zien, maar ze zei dat ik rekening moest houden met grote littekens, ze verwacht enigszins toch wel dat het een litteken wordt tot mijn borstbeen en onderlangs uiteraard. We zullen wel zien.

Vandaag nog geen anesthesist gezien, daar mogen we 10 februari heen.

Na 25 maart mag ik met mijn nieuwe lichaam pronken, eerst nog met veel pleisters en een buikband voor 6 weken. Langzaam aan alles weer gaan doen. Maar de eerste 2 weken ben ik zeker uit de running zei ze en zal ik zeker geen haas kunnen vangen. Honden uitlaten mag niet, maar ik mag wel meelopen als iemand de honden vasthoudt. (das mooi geregeld) Helaas mag ik na de operatie zelf niet naar huis rijden! Dat is mij verboden (jammer genoeg) dus we moeten nog wat regelen! Hoe rustiger ik het aan zal doen, des te eerder zullen de wonden genezen smile emoticon

Ik heb er zin in, maar vind het ook heel spannend! Maar we gaan er voor. We gaan het nieuwe buikje dan verwelkomen met veel liefde! We gaan afstrepen!

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#3062403
Jaqueline, ik ben heel blij voor je. Je zal er echt heel blij mee zijn. En ach, een streepje meer of minder, wat maakt het uit. Je loopt toch geen heel jaar in een bikini.
Gebruikersavatar
Door pike
#3062404
Dat is zeker spannend, dit is al een hele tijd je grote wens. Er zal een enorme last van je afvallen, letterlijk en figuurlijk. Mag ik je alvast veel sterkte toewensen dat kan je straks vast goed gebruiken! ;)
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3062420
Tja, kiezen tussen litteken of overtollig vel. Hopelijk wordt het een 'mooi' litteken en kan je na een voorspoedig herstel helemaal volop genieten van wat je hebt weten te bereiken  :-*
Door Borke
#3062570
Wat een heerlijk bericht!
Dat litteken kan je straks als een sieraad zien, wat laat zien hoe hard jij voor je gezondheid gewerkt hebt.
Mooi strak hemdje aan doen en niemand ziet er wat van, maar wat zal het beter voelen, geen smetplekken meer!
Door Malamoods
#3062724
Hé kanjer!  :)
Ik ben zo ontzettend blij voor je! Zo hard gewerkt en dan mag je eindelijk.... Natuurlijk is het hartstikke spannend, dat geloof ik acuut! Maar, meis wat fijn dat dit mogelijk is! Al dat overtollige vel dat niet meer in de weg zit.... Zo fijn in praktische zin, maar ook een heerlijke boost voor je zelfvertrouwen! Het zal allemaal best pittig worden, dus ik wil je heel veel sterkte wensen! Maar na alles waar jij zo voor hebt gevochten, weet ik zeker dat je sterk genoeg bent om dit klusje ook even te klaren... Sterkte en heel veel succes! Op naar Jacqueline 2.0!  :-*
Door karin2
#3062750
Wat fijn voor je ! alvast veel sterkte met het genezingsproces en wordt het soms wat moeilijk , denk dan aan al die leuke strakke kleding die je straks weer aankan  :)
Door sella
#3062755
Ik heb ook een buikwand correctie gehad, en geloof me, je bent niet in staat om te rijden. Je hele buik is beurs, je hebt nog wat last van de narcose ect.
Als ik de foto's terug zie, ik dacht toen vlak na de ingreep dat komt nooit meer goed, maar als ik nu naar de littekens kijk, niemand die ziet dat het gebeurt is 9 jaar geleden, ze vallen mooi in de lichaamsplooien.
En denk eens aan hoeveel het scheelt, als je naar de wc geweest bent, al dat overtollige vel niet meer terug hoeven proppen in je broek. Dar geniet ik nog elke dag van, het wordt nog steeds niet oud :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door