Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door EliScooby
#3062235
Heeft er iemand ervaring met e-tickets verkopen? Ik heb tickets voor Niels Geusebroek in Zwolle, maar in mijn enthousiasme even vergeten dat het voor Maxi veel teveel is icm haar revalidatie.

Nu dacht ik aan mp, maar dat lijkt me zo tricky omdat ik een pdf'je moet mailen die de koper dan zelf moet printen en diegene dat dan misschien niet vertrouwt. Graag tips :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3062287
Tja... als jij gewoon de PDF opstuurt met de instructie dat hij geprint moet worden en er wordt een normale prijs gevraagd, waarom zou het dan niet te vertrouwen zijn? Je praat niet over kaartjes voor de Rolling Stonges van € 600 of zo.

Gewoon op MP zetten (of er moet een BP'er zijn die wil gaan) en zien waar het schip strandt...
Door Aprilsnow
#3062289
Idd op MP zetten. Als mensen het niet vertrouwen dan willen ze de kaartjes vast wel komen halen, dan print je ze dus gewoon zelf.

Zo heb ik het ook gedaan. De man die ze kocht zei nog.... tja het is wel een risico je kan er nog veel meer verkopen.... zei ja dat kan maar denk je niet dat je dan hier bij mij aan de deur verhaal komt halen????
Dat overtuigde hem wel  ;)
Door inge58
#3062302
Ik heb pas geleden E tickets gekocht op mp voor Nick en Simon theater tour.
De dame waar ik ze van kocht heeft mij ook een pdf gestuurd en ik heb ze gewoon uitgeprint.
Ik ga ervan uit dat het in orde is zo,bovendien stel dat die vrouw ze zelf ook heeft geprint dan is het maar net wie er het eerst aan de kassa verschijnt.
Als ik eerder ben zijn haar tickets niet meer geldig en andersom.
Door Vena
#3062306
Maar als de koper van jouw tickets, fraude pleegt met jouw tickets, bijvoorbeeld aan meerdere mensen hetzelfde ticket doorverkoopt, dan staat wel jouw naam op het ticket. Ik vind ticketswap daarin prettiger, daar zit wat meer beveiliging in.
Door Suzanne
#3062324
Ik vind het tricky om te kopen.. wie zegt dat de verkoper het niet gewoon ook al geprint heeft en ook gaat. Kans op fraude lijkt me groot. Ik koop zelfs niet graag e-tickets voor een dierentuin oid..  zeker te wantrouwig aangelegd ;-)

Suzanne
Door eelke
#3062326
Mini's 3-tal schreef: Net even geopend, maar dat moet ik op de laptop doen, dus vrees dat dat m niet gaat worden.
Waarom kun je m niet op de laptop doen? Anders via via met wel een laptop? Wil best een advertentie maken hoor, geen idee hoe het werkt maar moet vast kunnen.
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#3062353
eelke schreef: Waarom kun je m niet op de laptop doen? Anders via via met wel een laptop? Wil best een advertentie maken hoor, geen idee hoe het werkt maar moet vast kunnen.
Ik ben altijd onderweg en als ik thuis ben, pak ik zelden de laptop. Heb de softwarematige wifi gesloopt en kom er niet aan toe om de boel te fixen :biggrin2:
Door eelke
#3062355
Mini's 3-tal schreef: Ik ben altijd onderweg en als ik thuis ben, pak ik zelden de laptop. Heb de softwarematige wifi gesloopt en kom er niet aan toe om de boel te fixen :biggrin2:
Ach so. Nou, als ik iets kan betekenen, dan heur ik het wel.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3062438
Suzanne schreef: Ik vind het tricky om te kopen.. wie zegt dat de verkoper het niet gewoon ook al geprint heeft en ook gaat. Kans op fraude lijkt me groot. Ik koop zelfs niet graag e-tickets voor een dierentuin oid..  zeker te wantrouwig aangelegd ;-)

Suzanne
Nu gaat het erom dat Mini tickets heeft... En ze kwijt wil...
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#3062538
Ronald schreef: Nu gaat het erom dat Mini tickets heeft... En ze kwijt wil...
Vooralsnog op mp 4 views :biggrin2: Als ze niet weggaan, ruil ik ze een week vantevoren in voor een tegoedbon van 2x (ticketprijs -2€). Is toch €41,00 en dan kunnen we wellicht later nog een keer voor weinig naar het theater.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door